ZAGREB, 10. srpnja (Hina) - U cilju postizanja što više razine kvalitete usluga Zagrebačka banka danas je otvorila još jednu u niz preuređenu poslovnicu i to u zagrebačkoj Maksimirskoj ulici. Do sada dvije poslovnice na toj lokaciji,
spajaju se u jednu, a uz novi vizualni identitet primjenjivat će se i nova organizacija rada, kazala je direktorice Sektora poslovne mreže Tea Martinčić.
ZAGREB, 10. srpnja (Hina) - U cilju postizanja što više razine
kvalitete usluga Zagrebačka banka danas je otvorila još jednu u niz
preuređenu poslovnicu i to u zagrebačkoj Maksimirskoj ulici. Do
sada dvije poslovnice na toj lokaciji, spajaju se u jednu, a uz novi
vizualni identitet primjenjivat će se i nova organizacija rada,
kazala je direktorice Sektora poslovne mreže Tea Martinčić. #L#
Rad u novouređenoj poslovnici u dijelu na adresi Maksimirska 86 bit
će organiziran u tri osnovna dijela; prostor servisnog bankarstva,
osobnog bankarstva i samouslužnog bankarstva.
Tako će u prostoru servisnog bankarstva klijenti moći obavljati
brze transakcije, dok će se u prostoru za osobno bankarstvo
obavljati poslovanje po principu individualnog rada osobnih
bankara s klijentima (složenije transakcije). Istodobno, u
predprostoru banke - prostoru za samouslužno bankarstvo -
klijentima su na raspolaganju 24 sata dnevno dva bankomat (isplatni
i uplatno-isplatni).
Rad, pak, u dijelu poslovnice na adresi Maksimirska 88 u cijelosti
je u funkciji osobnog bankarstva, a uz prodaju svih proizvoda banke
i Grupe građanima, poslovanje će se obavljati i sa pravnim
subjektima (obrtnicima i malim trgovačkim društvima), istaknula je
Martinčić.
Uz danas otvorenu poslovnicu, Zagrebačka banka je do sada
preuredila još četiri svoje poslovnice u Zagrebu te jednu u
Osijeku, a najavljeno je preuređenje i drugih bankinih
poslovnica.
(Hina) mku ds