SEATTLE, 10. srpnja (Hina/Reuters) - U skladu sa strategijom udvostručenja obujma poslovanja svakih pet godina, američki proizvođač zrakoplova Boeing najavio je proširenje svojih djelatnosti koje bi trebalo dovesti do povećanja obujma
poslovanja od 15 posto godišnje. To proširenje ponude trebalo bi kompaniji donijeti i do pet milijardi dolara, predviđa uprava.
SEATTLE, 10. srpnja (Hina/Reuters) - U skladu sa strategijom
udvostručenja obujma poslovanja svakih pet godina, američki
proizvođač zrakoplova Boeing najavio je proširenje svojih
djelatnosti koje bi trebalo dovesti do povećanja obujma poslovanja
od 15 posto godišnje. To proširenje ponude trebalo bi kompaniji
donijeti i do pet milijardi dolara, predviđa uprava.#L#
Prema procjenama uprave Boeinga, takav porast ne može se očekivati
samo od poboljšanja postojeće ponude - proizvodnje civilnih
zrakoplova, vojne oprema i svemirskih sistema - i njihova
održavanja nakon prodaje. Jedna od novosti koja se najavljuje je
kompjuterski sistem koji bi omogućio Internet usluge putnicima
tijekom leta njihovim zrakoplovima, a ovih bi dana trebao biti i
zaključen ugovor o kupnji 3,75 milijardi američkih dolara
vrijednog proizvođača satelitske oprema, Hughes Elektronics.
Do sada je tvrtka svoje poslovanje, trenutno u uzlaznoj putanji,
poticala smanjivanjem troškova i nepodizanjem cijena
avioprijevoznicima. Takva poslovna politika trebala bi ostati
nepromijenjena, kažu u upravi, bez obzira na pritisak najvećeg
konkurenta, europskog Airbusa.
Kao odgovor na konkurenciju Boeing ne planira niti neka veća
udruživanja, kako kod kuće, tako i preko Atlantika, bez obzira na
najavu skorog povezivanja njemačkog DaimlerChryslera i francuskog
Aerospatile Matra u novu Europian Defence & Space kompaniju u kojoj
bi udjela trebao imati i Airbus.
(Hina) rub ds