HR-STATISTIKA-Gospodarski pokazatelji RAST CIJENA U TRGOVINI NA MALO RAST CIJENA U TRGOVINI NA MALO Ukupan promet svih poduzeća-trgovačkih društava kojima je trgovina na malo ili prodaja, održavanje i popravci motornih vozila pretežna
djelatnost, u ožujku je nominalno porastao 14,9 posto, a realno 13,90 posto u odnosu na veljaču, podaci su Državnog zavoda za statistiku. U odnosu na ožujak prošle godine taj je promet nominalno veći 7,1 posto, a realno 1,5 posto. Najveći rast prometa pritom je u ožujku prema istom mjesecu lani zabilježen kod trgovine na malo namještajem, opremom za rasvjetu, električnim aparatima za kućanstvo, radio i TV uređajima, željeznom robom, bojama i staklom, 16 posto. Istodobno, najveći pad prometa u spomenutom je razdoblju evidentiran u trgovini na malo farmaceutskim, medicinskim, kozmetičkim i toaletnim proizvodima, 10,6 posto. Promet od trgovine na malo što ga ostvaruju sva poduzeće/trgovačka društva bez obzira na pretežnu djelatnost, u ožujku ove godine u odnosu na veljaču nominalno je bio veći za 15,2 posto, a realno za 14,2 posto. Cijene u trgovini na malo u ožujku su prema mjesecu ranije porasle 0,9 posto, dok su prema ožujku lani uvećane 5,5 posto. U prva tri ovogodišnja mjeseca te su cijene porasle 5,1 posto prema istom razdoblju lani.
RAST CIJENA U TRGOVINI NA MALO
Ukupan promet svih poduzeća-trgovačkih društava kojima je trgovina
na malo ili prodaja, održavanje i popravci motornih vozila pretežna
djelatnost, u ožujku je nominalno porastao 14,9 posto, a realno
13,90 posto u odnosu na veljaču, podaci su Državnog zavoda za
statistiku. U odnosu na ožujak prošle godine taj je promet
nominalno veći 7,1 posto, a realno 1,5 posto. Najveći rast prometa
pritom je u ožujku prema istom mjesecu lani zabilježen kod trgovine
na malo namještajem, opremom za rasvjetu, električnim aparatima za
kućanstvo, radio i TV uređajima, željeznom robom, bojama i staklom,
16 posto. Istodobno, najveći pad prometa u spomenutom je razdoblju
evidentiran u trgovini na malo farmaceutskim, medicinskim,
kozmetičkim i toaletnim proizvodima, 10,6 posto. Promet od
trgovine na malo što ga ostvaruju sva poduzeće/trgovačka društva
bez obzira na pretežnu djelatnost, u ožujku ove godine u odnosu na
veljaču nominalno je bio veći za 15,2 posto, a realno za 14,2 posto.
Cijene u trgovini na malo u ožujku su prema mjesecu ranije porasle
0,9 posto, dok su prema ožujku lani uvećane 5,5 posto. U prva tri
ovogodišnja mjeseca te su cijene porasle 5,1 posto prema istom
razdoblju lani.