FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRVATSKOJ NUŽAN NOVI TURISTIČKI MODEL

ZAGREB, 23. svibnja (Hina) - Želi li Hrvatska u svoja turistička odredišta privući što više inozemnih turista, hitno je potreban novi turistički model i suvremeni turistički proizvod. Potrebno je izraditi i turistički master-plan, po kojem bi se, među ostalim, poboljšao i ugled Hrvatske kao turističke zemlje na inozemnim tržištima, istaknuo je predsjednik Udruženja europskih turoperatora (IFTO) Martin Brackenbury na današnjoj konferenciji za novinare nakon sastanka IFTO-a u Zagrebu.
ZAGREB, 23. svibnja (Hina) - Želi li Hrvatska u svoja turistička odredišta privući što više inozemnih turista, hitno je potreban novi turistički model i suvremeni turistički proizvod. Potrebno je izraditi i turistički master-plan, po kojem bi se, među ostalim, poboljšao i ugled Hrvatske kao turističke zemlje na inozemnim tržištima, istaknuo je predsjednik Udruženja europskih turoperatora (IFTO) Martin Brackenbury na današnjoj konferenciji za novinare nakon sastanka IFTO-a u Zagrebu. #L# Redoviti sastanak IFTO-a održan je na poziv člana iz Hrvatske, dubrovačke putničke agencije Atlas. Sudionici sastanka bili su trinaest vodećih ljudi u turizmu europskih zemalja pa će stoga taj sastanak imati vrlo velik promidžbeni učinak za Hrvatsku uoči ovogodišnje turističke sezone, rekla je hrvatska ministrica turizma Pave Župan-Rusković. Govoreći o hrvatskom turističkom proizvodu, Brackenbury je istaknuo kako on mora biti cjelovit (od osnovnih do izvanpansionskih usluga) što znači da se gost mora osjećati dobro i ponovno poželjeti doći u Hrvatsku. Brackenbury smatra da je kuna vrlo jaka, pa su cijene osnovnih i izvanpansionskih usluga previsoke, a stopa PDV-a za turizam od 22 posto previsoka prema konkurentskim zemljama u kojima je šest posto. Po njegovu mišljenju novi bi model hrvatskog turizma trebao omogućiti produljenje turističke sezone. Također, trebalo bi smanjiti PDV na šest posto, ubrzati privatizaciju turističkih tvrtaka, poboljšati sve vrste turističkih usluga i ulagati dostatno novca u inozemnu promidžbu hrvatskog turizma, smatra Brackenbury. Kako turistička djelatnost u svijetu sve više jača, Brackenbury drži da će u idućih dvadesetak godina od svih gospodarskih grana upravo turizam zapošljavati najviše ljudi. Hrvatska ima goleme turističke i gospodarske mogućnosti, privlačno turističko odredište i stoga bi trebala standardizirati turističke usluge po uzoru na europske zemlje. Hrvatski bi turistički djelatnici, dodao je, trebali usavršiti turistički model jer je "sve u njihovim rukama", pa tada neće izostati ni pomoć europskih turoperatora. (Hina) splj dd

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙