ZAGREB, 10. svibnja (Hina) - Kako u prethodnim godinama nije došlo do značajnijeg povećanja turističkog prometa iz Velike Britanije u Hrvatsku u odnosu na predratno razdoblje, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Ministarstvo turizma
planiraju za turističku 2001. godinu intenzivirati i proširiti suradnju sa srednjim britanskim turoperatorima. Time bi se s tog nekada jednog od najznačajnijeg emitivnog tržišta pokušao ponovno vratiti očekivani broj turista u Hrvatsku, navodi se u najnovijem broju "Barometra" Hrvatske turističke zajednice.
ZAGREB, 10. svibnja (Hina) - Kako u prethodnim godinama nije došlo
do značajnijeg povećanja turističkog prometa iz Velike Britanije u
Hrvatsku u odnosu na predratno razdoblje, Hrvatska turistička
zajednica (HTZ) i Ministarstvo turizma planiraju za turističku
2001. godinu intenzivirati i proširiti suradnju sa srednjim
britanskim turoperatorima. Time bi se s tog nekada jednog od
najznačajnijeg emitivnog tržišta pokušao ponovno vratiti
očekivani broj turista u Hrvatsku, navodi se u najnovijem broju
"Barometra" Hrvatske turističke zajednice. #L#
Da razloga za intenziviranje promocije hrvatske turističke ponude
ima, potvrđuju i podaci o turističkom prometu kada su, primjerice u
1990. godini u hrvatskim turističkim odredištima Britanci
ostvarili 4,5 milijuna noćenja. U 1999. godini britanski su turisti
u Hrvatskoj zabilježili samo 269.814 noćenja.
Kako bi se poboljšala promocija hrvatskog turizma na tom tržištu
potrebno je, među ostalim, pokušati uvjeriti novu upravu jednog od
najvećih britanskih turoperatora Thomsona da nastavi promoviranje
hrvatskih turističkih odredišta. No, činjenica je kako Thomson
neće pokazati stvarni interes za hrvatske turističke destinacije
dok ne osigura bar 20.000 putnika, što se smatra pragom
profitabilnosti i financijske zainteresiranosti za neku
destinaciju.
Promociju hrvatskog turizma na tržištu Velike Britanije za 2001.
godinu nužno je temeljiti i na koordiniranom općem promotivnom
nastupu na turističkim sajmovima, u medijima te s udruženom
promidžbom sa turoperatorima koji će promovirati Hrvatsku.
Britanskim bi turoperatorima trebalo omogućiti nešto povoljnije
uvjete od onih koje imaju u konkurentskim mediteranskim zemljama,
mišljenja su u HTZ-u. S britanskog tržišta poglavito dolaze turisti
u organiziranom obliku, a zanemariv je posjet individualnih
turista, pa je stoga to tržište izrazito tržište turoperatora.
Kako bi u idućoj godini privukli što više britanskih turista u
Hrvatsku potrebno je, po mišljenju HTZ-a, od pet do deset posto
sniziti cijene osnovnih turističkih usluga za to tržište, i to
poglavito u razdoblju pred i posezone.
(Hina) splj ds