FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ZA 2001. POJAČANA PROMOCIJA HRVATSKOG TURIZMA U V.BRITANIJI

ZAGREB, 10. svibnja (Hina) - Kako u prethodnim godinama nije došlo do značajnijeg povećanja turističkog prometa iz Velike Britanije u Hrvatsku u odnosu na predratno razdoblje, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Ministarstvo turizma planiraju za turističku 2001. godinu intenzivirati i proširiti suradnju sa srednjim britanskim turoperatorima. Time bi se s tog nekada jednog od najznačajnijeg emitivnog tržišta pokušao ponovno vratiti očekivani broj turista u Hrvatsku, navodi se u najnovijem broju "Barometra" Hrvatske turističke zajednice.
ZAGREB, 10. svibnja (Hina) - Kako u prethodnim godinama nije došlo do značajnijeg povećanja turističkog prometa iz Velike Britanije u Hrvatsku u odnosu na predratno razdoblje, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Ministarstvo turizma planiraju za turističku 2001. godinu intenzivirati i proširiti suradnju sa srednjim britanskim turoperatorima. Time bi se s tog nekada jednog od najznačajnijeg emitivnog tržišta pokušao ponovno vratiti očekivani broj turista u Hrvatsku, navodi se u najnovijem broju "Barometra" Hrvatske turističke zajednice. #L# Da razloga za intenziviranje promocije hrvatske turističke ponude ima, potvrđuju i podaci o turističkom prometu kada su, primjerice u 1990. godini u hrvatskim turističkim odredištima Britanci ostvarili 4,5 milijuna noćenja. U 1999. godini britanski su turisti u Hrvatskoj zabilježili samo 269.814 noćenja. Kako bi se poboljšala promocija hrvatskog turizma na tom tržištu potrebno je, među ostalim, pokušati uvjeriti novu upravu jednog od najvećih britanskih turoperatora Thomsona da nastavi promoviranje hrvatskih turističkih odredišta. No, činjenica je kako Thomson neće pokazati stvarni interes za hrvatske turističke destinacije dok ne osigura bar 20.000 putnika, što se smatra pragom profitabilnosti i financijske zainteresiranosti za neku destinaciju. Promociju hrvatskog turizma na tržištu Velike Britanije za 2001. godinu nužno je temeljiti i na koordiniranom općem promotivnom nastupu na turističkim sajmovima, u medijima te s udruženom promidžbom sa turoperatorima koji će promovirati Hrvatsku. Britanskim bi turoperatorima trebalo omogućiti nešto povoljnije uvjete od onih koje imaju u konkurentskim mediteranskim zemljama, mišljenja su u HTZ-u. S britanskog tržišta poglavito dolaze turisti u organiziranom obliku, a zanemariv je posjet individualnih turista, pa je stoga to tržište izrazito tržište turoperatora. Kako bi u idućoj godini privukli što više britanskih turista u Hrvatsku potrebno je, po mišljenju HTZ-a, od pet do deset posto sniziti cijene osnovnih turističkih usluga za to tržište, i to poglavito u razdoblju pred i posezone. (Hina) splj ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙