FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OKRUGLI STOL HSLS-A O OBNOVI JAVNOG PROMETA U ZAGREBU I ZAGREBAČKOJ ŽUPANIJI

ZAGREB, 11. travnja (Hina) - "Obnova Samoborčeka uz prijedlog rješenja javnoga prometa u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji" naziv je današnjeg okruglog stola, održanog u organizaciji Hrvatske socijalno-liberalne stranke (HSLS). Na skupu, koji je okupio više stručnjaka s područja prometa i građevinarstva, izložen je program razvoja Zagreba prema zapadu izgradnjom tračničke pruge uz popratne sadržaje od Zagreba do Bregane, te od Bregane do Žumberačkog gorja.
ZAGREB, 11. travnja (Hina) - "Obnova Samoborčeka uz prijedlog rješenja javnoga prometa u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji" naziv je današnjeg okruglog stola, održanog u organizaciji Hrvatske socijalno-liberalne stranke (HSLS). Na skupu, koji je okupio više stručnjaka s područja prometa i građevinarstva, izložen je program razvoja Zagreba prema zapadu izgradnjom tračničke pruge uz popratne sadržaje od Zagreba do Bregane, te od Bregane do Žumberačkog gorja. #L# Po riječima inženjera prometa Žarka Milovanovića, razvoj Zagreba na zapad, kao i potrebe građana za jeftinim, brzim i točnim prijevozom i turističke ponude Samobora s okolicom, nameću potrebu obnove tračničkog prometa na staroj trasi popularnog "Samoborčeka". Taj projekt, dodao je, bio bi povezan s postojećim zagrebačkim tračničkim prometom, i predstavlja afirmaciju privatne inicijative za ulaganja domaćeg i stranog kapitala u cilju organiziranja zdrave tržišne konkurencije u prometnoj sferi. Projektom bi se dobila brza, kvalitetna, ekološki i po kapacitetima zadovoljavajuća veza zapadnih zagrebačkih naselja, Samobora, Svete Nedjelje i Bregane sa središtem Zagreba, a takva bi povezanost potakla i daljnju stambenu izgradnju uz trasu pruge, istaknuo je Milovanović. Ostvarenjem projekta, smatra Milovanović, vratio bi se stari zagrebački "štih", a organizacijom popratnih kulturnih, rekreativnih i športskih aktivnosti, te hotelsko-turističke ponude podigla bi se razina turističke ponude i postigao konačan cilj izgradnje. Projekt bi uključivao izgradnju dvokolosječne pruge od raskrižja Jukićeve i Jagićeve ulice do Šmidhena, te jednokolosječne pruge od Šmidhena do Bregane po trasi uskotračne "Samoborčekove" pruge. Od Bregane produžilo bi se jednokolosječnom prugom do Krašića u Žumberačkom gorju, a cijeli projekt, koji bi po programu mogao biti završen do 2005., stajao bi oko 600 milijuna njemačkih maraka. Da bi se u navedenim rokovima izvršila izgradnja prometnih i tehničkih kapaciteta, zaključeno je na okrugolom stolu, nužno je stvoriti novo dioničko društvo u koje bi ušla poduzeća TD ZET, RO Jedinstvo, TŽV Gredelj, Končar, Elektro-lokomotive, TAZ i Đuro Đaković, a u vlasništvu Zagreba bilo bi oko 20 posto udjela. Organizacijom dioničkog društva odmah bi se zaposlilo oko 2000 novih djelatnika, a kasnije i više, istaknuto je. (Hina) tr dd

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙