FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: POVEĆANJE TURISTIČKOG PROMETA OD 20 DO 30 POSTO

ZAGREB, 30. ožujka (Hina) - Prema trenutačnim najavama o prodaji ovogodišnjih turističkih aranžmana za hrvatska turistička odredišta, ove se godine zaista može očekivati povećanje turističkog prometa od 20 do 30 posto u odnosu na prošlu godinu. Na njemačkom je tržištu organizirani promet u porastu 30 posto, što je vjerojatno rezultat i dijela promocijskih aktivnosti hrvatskog turizma, poglavito kroz promociju njemačkih turoperatora I.D. Rive i FTI-a, koji su prvi krenuli s hrvatskom promidžbenom kampanjom, stoji, među ostalim u najnovijem broju "Barometra" Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
ZAGREB, 30. ožujka (Hina) - Prema trenutačnim najavama o prodaji ovogodišnjih turističkih aranžmana za hrvatska turistička odredišta, ove se godine zaista može očekivati povećanje turističkog prometa od 20 do 30 posto u odnosu na prošlu godinu. Na njemačkom je tržištu organizirani promet u porastu 30 posto, što je vjerojatno rezultat i dijela promocijskih aktivnosti hrvatskog turizma, poglavito kroz promociju njemačkih turoperatora I.D. Rive i FTI-a, koji su prvi krenuli s hrvatskom promidžbenom kampanjom, stoji, među ostalim u najnovijem broju "Barometra" Hrvatske turističke zajednice (HTZ). #L# Na njemačkom je tržištu primjetno povećanje broja upita individualnih turista za odmor u Hrvatskoj, pa bi stoga individualni promet u ovoj godini mogao biti u većem porastu od organiziranog prometa. Austrijsko tržište ovih dana bilježi povećanje broja rezervacija od 22 posto u organiziranom prometu u odnosu na lani, a pretpostavka je da bi se i u individualnom prometu mogao očekivati isto takav porast. Na britanskom je tržištu zabilježen pad od dva posto u organiziranom prometu, a pretpostavlja se da je to zbog izostanka promidžbenih aktivnosti na tom tržištu. Usprkos dobrih rezultata dosadašnje prodaje turističkih aranžmana na francuskom je tržištu nemoguće očekivati spektakularan porast prometa zbog nedostatka većeg broja čarter lanaca za hrvatska turistička odredišta. No, zbog realiziranja promidžbene kampanje može se očekivati značajan porast individualnog prometa. Prvi put nakon dvije godine na češkom je tržištu promjetan porast prodaje hrvatskih turističkih aranžmana u organiziranom prometu. Prodaja je koncem veljače u odnosu na isto lanjsko razdoblje povećana četiri posto. Individualni bi promet trebao rasti po bržoj stopi od organiziranog prometa. Na slovačkom je tržištu organizirani promet u daljnjem padu (-12 posto), a samo četiri tamošnja turoperatora bilježe porast prometa, i to Satour (193 posto), Ruefa (148 posto), Globtour (34 posto) i Tiptour (19 posto), dok svi drugi imaju pad. Taj je rezultat velikim dijelom odraz pogoršane gospodarske situacije i platnih mogućnosti slovačkih turista, ali i zbog nedostatka planirane promidžbene aktivnosti. Za razliku od slovačkog, na nizozemskom je, pak, tržištu organizirani promet u značajnom porastu. Prodaja je 34 posto bolja nego lani u isto vrijeme. Isto tako, s tog se tržišta može očekivati značajan porast individualnog prometa. (Hina) splj db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙