ZAGREB, 30. ožujka (Hina) - Prema trenutačnim najavama o prodaji ovogodišnjih turističkih aranžmana za hrvatska turistička odredišta, ove se godine zaista može očekivati povećanje turističkog prometa od 20 do 30 posto u odnosu na
prošlu godinu. Na njemačkom je tržištu organizirani promet u porastu 30 posto, što je vjerojatno rezultat i dijela promocijskih aktivnosti hrvatskog turizma, poglavito kroz promociju njemačkih turoperatora I.D. Rive i FTI-a, koji su prvi krenuli s hrvatskom promidžbenom kampanjom, stoji, među ostalim u najnovijem broju "Barometra" Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
ZAGREB, 30. ožujka (Hina) - Prema trenutačnim najavama o prodaji
ovogodišnjih turističkih aranžmana za hrvatska turistička
odredišta, ove se godine zaista može očekivati povećanje
turističkog prometa od 20 do 30 posto u odnosu na prošlu godinu. Na
njemačkom je tržištu organizirani promet u porastu 30 posto, što je
vjerojatno rezultat i dijela promocijskih aktivnosti hrvatskog
turizma, poglavito kroz promociju njemačkih turoperatora I.D. Rive
i FTI-a, koji su prvi krenuli s hrvatskom promidžbenom kampanjom,
stoji, među ostalim u najnovijem broju "Barometra" Hrvatske
turističke zajednice (HTZ). #L#
Na njemačkom je tržištu primjetno povećanje broja upita
individualnih turista za odmor u Hrvatskoj, pa bi stoga
individualni promet u ovoj godini mogao biti u većem porastu od
organiziranog prometa.
Austrijsko tržište ovih dana bilježi povećanje broja rezervacija
od 22 posto u organiziranom prometu u odnosu na lani, a pretpostavka
je da bi se i u individualnom prometu mogao očekivati isto takav
porast.
Na britanskom je tržištu zabilježen pad od dva posto u
organiziranom prometu, a pretpostavlja se da je to zbog izostanka
promidžbenih aktivnosti na tom tržištu. Usprkos dobrih rezultata
dosadašnje prodaje turističkih aranžmana na francuskom je tržištu
nemoguće očekivati spektakularan porast prometa zbog nedostatka
većeg broja čarter lanaca za hrvatska turistička odredišta. No,
zbog realiziranja promidžbene kampanje može se očekivati značajan
porast individualnog prometa.
Prvi put nakon dvije godine na češkom je tržištu promjetan porast
prodaje hrvatskih turističkih aranžmana u organiziranom prometu.
Prodaja je koncem veljače u odnosu na isto lanjsko razdoblje
povećana četiri posto. Individualni bi promet trebao rasti po bržoj
stopi od organiziranog prometa.
Na slovačkom je tržištu organizirani promet u daljnjem padu (-12
posto), a samo četiri tamošnja turoperatora bilježe porast
prometa, i to Satour (193 posto), Ruefa (148 posto), Globtour (34
posto) i Tiptour (19 posto), dok svi drugi imaju pad. Taj je
rezultat velikim dijelom odraz pogoršane gospodarske situacije i
platnih mogućnosti slovačkih turista, ali i zbog nedostatka
planirane promidžbene aktivnosti.
Za razliku od slovačkog, na nizozemskom je, pak, tržištu
organizirani promet u značajnom porastu. Prodaja je 34 posto bolja
nego lani u isto vrijeme. Isto tako, s tog se tržišta može očekivati
značajan porast individualnog prometa.
(Hina) splj db