FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NOVI PROIZVODI U BANKARSTVU ZA JAČANJE KONKURENTNOSTI

HR-BANKARSTVO-NOVIPROIZVODI-Financijsko-poslovne usluge NOVI PROIZVODI U BANKARSTVU ZA JAČANJE KONKURENTNOSTI NOVI PROIZVODI U BANKARSTVU ZA JAČANJE KONKURENTNOSTI U uvjetima globalizacije i sve veće tržišne konkurencije opstanak će biti osiguran samo onima koji su i sami konkurentni. Da bi to postali moraju uvoditi nove proizvode, kazao je dr. Pero Jurković, ravnatelj Hrvatskog instituta za bankarstvo i osiguranje (HIBO) na 28. susretu predsjednika i članova uprava banaka i štedionica pod nazivom "Razvitak novog proizvoda", a koji se u organizaciji HIBO-a održavao u petak i subotu u Zagrebu. Dr. Mate Babić iz HIBO-a ne slaže se sa tvrdnjama da u Hrvatskoj ima previše banaka, već smatra da je premalo dobrih bankara. Domaći bankari, kazao je Babić, često se identificiraju sa trgovcima novca, a u ukupnom prihodu banaka u razvijenom svijetu prihod od kamata više nije najvažnija stavka jer se banke okreću upravo novim proizvodima. Na skupu je upravo o razvitku novih proizvoda u bankarstvu govorio Jeremy Denton-Clark, predsjednik londonske banke City Merchant Bank Limited, specijalizirane za financiranje trgovine i poslove sa stanovništvom. Denton-Clark lani je radio i na mjestu savjetnika Uprave Privredne banke Zagreb na projektu restrukturiranja i rehabilitacije banke. Uvođenje novih proizvoda i ideja u bankarstvu, kaže Denton-Clark,
NOVI PROIZVODI U BANKARSTVU ZA JAČANJE KONKURENTNOSTI U uvjetima globalizacije i sve veće tržišne konkurencije opstanak će biti osiguran samo onima koji su i sami konkurentni. Da bi to postali moraju uvoditi nove proizvode, kazao je dr. Pero Jurković, ravnatelj Hrvatskog instituta za bankarstvo i osiguranje (HIBO) na 28. susretu predsjednika i članova uprava banaka i štedionica pod nazivom "Razvitak novog proizvoda", a koji se u organizaciji HIBO-a održavao u petak i subotu u Zagrebu. Dr. Mate Babić iz HIBO-a ne slaže se sa tvrdnjama da u Hrvatskoj ima previše banaka, već smatra da je premalo dobrih bankara. Domaći bankari, kazao je Babić, često se identificiraju sa trgovcima novca, a u ukupnom prihodu banaka u razvijenom svijetu prihod od kamata više nije najvažnija stavka jer se banke okreću upravo novim proizvodima. Na skupu je upravo o razvitku novih proizvoda u bankarstvu govorio Jeremy Denton-Clark, predsjednik londonske banke City Merchant Bank Limited, specijalizirane za financiranje trgovine i poslove sa stanovništvom. Denton-Clark lani je radio i na mjestu savjetnika Uprave Privredne banke Zagreb na projektu restrukturiranja i rehabilitacije banke. Uvođenje novih proizvoda i ideja u bankarstvu, kaže Denton-Clark, izravno pridonosi većoj zaradi kao i razvoju odnosa s klijentima. U Hrvatskoj postoje velike mogućnosti na tim područjima, kazao je Denton-Clark, pa bi ih trebalo iskoristiti. Trenutačno je opseg proizvoda koji hrvatske banke nude svojim klijentima dosta ograničen, pa bi se, smatra Denton-Clark, one mogle suočiti sa velikom konkurencijom stranih banaka. Stoga je nužno strukturirati i uvoditi nove instrumente u bankarstvu, a posebice bi se trebalo usmjeriti na male i srednje tvrtke. Premda u Hrvatskoj postoji, primjerice, leasing automobila, Denton-Clark je izdvojio da bi se trebalo orijentirati i ka leasingu za postrojenja i strojeve, putem kojih banke omogućuju svojim klijentima lakši način pribavljanja opreme. Denton-Clark izdvaja i druge nove bankarske proizvode, kao što su primjerice, faktoring (diskont domaćih potraživanja) i forfaiting (diskont stranih potraživanja), kao i financiranje poslova u samom začetku (poduzetništvo, franchising i venture kapital).

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙