ZAGREB, 3. travnja (Hina) - Proizvođač svjetski poznatog bezalkoholnog pića Coca-Cola predstavila je novu marketinšku strategiju na hrvatskom tržištu, a današnjom konferencijom za novinare službeno je započela i nova "Coca-Cola
uživajte" kampanja u Hrvatskoj. Nova kampanja zamjenjuje dosadašnju Always Coca-Cola kampanju, koja je bila prisutna od 1992. godine.
ZAGREB, 3. travnja (Hina) - Proizvođač svjetski poznatog
bezalkoholnog pića Coca-Cola predstavila je novu marketinšku
strategiju na hrvatskom tržištu, a današnjom konferencijom za
novinare službeno je započela i nova "Coca-Cola uživajte" kampanja
u Hrvatskoj. Nova kampanja zamjenjuje dosadašnju Always Coca-Cola
kampanju, koja je bila prisutna od 1992. godine.#L#
Tvrtka Coca-Cola Company na svjetskoj je razini posljednjih godina
doživjela značajnu promjenu u poslovnom pristupu, a kao rezultat
toga je i nova marketinška strategija, kazao je generalni direktor
Coca-Cola Beverages Hrvatska, Bruno Filipi. Za razliku od
sedamdesetih i osamdesetih kada je kompanija postajala globalna i
proširila se na tržišta 200 zemalja svijeta, u devedesetim se,
kaže, svijet počeo razvijati u novom i različitom smjeru.
Poslovodstvo kompanije shvatilo je kako je sljedeći veliki
evolucijski korak razviti se iz globalne u lokalnu tvrtku, odnosno
iznova otkriti svoje multikulturalno i multilokalno nasljeđe i
bogatstvo, te je odlučila više pozornosti pokloniti lokalnim
vrijednostima svakog tržišta, kazao je Filipi.
Coca-Cola je iz toga razloga danas, osim novog grafičkog
oblikovanja koji će biti prisutan na svim pakovanjima proizvoda,
premijerno predstavila i novu 'Coca-Cola uživajte' glazbu posebno
prilagođenu hrvatskom tržištu te šest novih TV spotova čije će
prikazivanje započeti od sutra. Novinarima je također
predstavljena i planirana Coca-Cola ljetna turneja po 20 hrvatskih
gradova.
Tvrtka Coca-Cola Beverages Hrvatska u zadnjih je nekoliko godina
investirala gotovo 150 milijuna njemačkih maraka u razvoj
poslovanja u Hrvatskoj, istaknuo je Filipi. Usprkos svim
gospodarskim i ostalim izazovima, napominje, ni u jednom trenutku
nisu prekinuti programi investiranja. Rezultat toga je povećanje
prodaje od rata do danas pet puta, a broj zaposlenih tri puta (danas
je zaposleno više od 750 ljudi).
Dvije godine za redom, 1998. i 1999., tvrtka je nominirana među pet
najboljih velikih hrvatskih tvrtki u akciji "Zlatna kuna" Hrvatske
gospodarske komore, kazao je Filipi.
Jedan od tvrtkinih velikih projekta, koji će biti završen ove
godine, vrijedan 100 milijuna maraka, je modernizacija punionice
te izgradnja novog distribucijskog centra i poslovne zgrade u
Zagrebu.
(Hina) mku db