FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: NOVA MARKETINŠKA STRATEGIJA COCA-COLE "UŽIVAJTE"

ZAGREB, 3. travnja (Hina) - Proizvođač svjetski poznatog bezalkoholnog pića Coca-Cola predstavila je novu marketinšku strategiju na hrvatskom tržištu, a današnjom konferencijom za novinare službeno je započela i nova "Coca-Cola uživajte" kampanja u Hrvatskoj. Nova kampanja zamjenjuje dosadašnju Always Coca-Cola kampanju, koja je bila prisutna od 1992. godine.
ZAGREB, 3. travnja (Hina) - Proizvođač svjetski poznatog bezalkoholnog pića Coca-Cola predstavila je novu marketinšku strategiju na hrvatskom tržištu, a današnjom konferencijom za novinare službeno je započela i nova "Coca-Cola uživajte" kampanja u Hrvatskoj. Nova kampanja zamjenjuje dosadašnju Always Coca-Cola kampanju, koja je bila prisutna od 1992. godine.#L# Tvrtka Coca-Cola Company na svjetskoj je razini posljednjih godina doživjela značajnu promjenu u poslovnom pristupu, a kao rezultat toga je i nova marketinška strategija, kazao je generalni direktor Coca-Cola Beverages Hrvatska, Bruno Filipi. Za razliku od sedamdesetih i osamdesetih kada je kompanija postajala globalna i proširila se na tržišta 200 zemalja svijeta, u devedesetim se, kaže, svijet počeo razvijati u novom i različitom smjeru. Poslovodstvo kompanije shvatilo je kako je sljedeći veliki evolucijski korak razviti se iz globalne u lokalnu tvrtku, odnosno iznova otkriti svoje multikulturalno i multilokalno nasljeđe i bogatstvo, te je odlučila više pozornosti pokloniti lokalnim vrijednostima svakog tržišta, kazao je Filipi. Coca-Cola je iz toga razloga danas, osim novog grafičkog oblikovanja koji će biti prisutan na svim pakovanjima proizvoda, premijerno predstavila i novu 'Coca-Cola uživajte' glazbu posebno prilagođenu hrvatskom tržištu te šest novih TV spotova čije će prikazivanje započeti od sutra. Novinarima je također predstavljena i planirana Coca-Cola ljetna turneja po 20 hrvatskih gradova. Tvrtka Coca-Cola Beverages Hrvatska u zadnjih je nekoliko godina investirala gotovo 150 milijuna njemačkih maraka u razvoj poslovanja u Hrvatskoj, istaknuo je Filipi. Usprkos svim gospodarskim i ostalim izazovima, napominje, ni u jednom trenutku nisu prekinuti programi investiranja. Rezultat toga je povećanje prodaje od rata do danas pet puta, a broj zaposlenih tri puta (danas je zaposleno više od 750 ljudi). Dvije godine za redom, 1998. i 1999., tvrtka je nominirana među pet najboljih velikih hrvatskih tvrtki u akciji "Zlatna kuna" Hrvatske gospodarske komore, kazao je Filipi. Jedan od tvrtkinih velikih projekta, koji će biti završen ove godine, vrijedan 100 milijuna maraka, je modernizacija punionice te izgradnja novog distribucijskog centra i poslovne zgrade u Zagrebu. (Hina) mku db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙