ZAGREB, 8. ožujka (Hina)- Razvoj specifičnih metodologija tržišnih istraživanja u trgovini omogućuje trgovačkim lancima da temeljem njih osmišljavaju svoju poslovnu politiku i na taj način povećaju svoj tržišni udjel, maksimaliziraju
usluge prema potrošačima, osiguravaju razvoj i uspjeh novootvorenih trgovina i dr., kazao je Paul Barrett, direktor prilagođenih istraživanja za središnju i istočnu Europu tvrtke ACNielsen na današnjoj prezentaciji tvrtkinih dostignuća na području istraživanja.
ZAGREB, 8. ožujka (Hina)- Razvoj specifičnih metodologija tržišnih
istraživanja u trgovini omogućuje trgovačkim lancima da temeljem
njih osmišljavaju svoju poslovnu politiku i na taj način povećaju
svoj tržišni udjel, maksimaliziraju usluge prema potrošačima,
osiguravaju razvoj i uspjeh novootvorenih trgovina i dr., kazao je
Paul Barrett, direktor prilagođenih istraživanja za središnju i
istočnu Europu tvrtke ACNielsen na današnjoj prezentaciji
tvrtkinih dostignuća na području istraživanja.#L#
ACNielsen je među vodećim svjetskim tvrtkama koje se bave
istraživanjem tržišta, pružanja poslovnih informacija i analiza
proizvođačkom i uslužnom poslovnom sektoru. Tvrtka svoje usluge
pruža lancima trgovina u više od 100 zemalja svijeta, a u Hrvatskoj
djeluje od 1997. godine.
Kako u Hrvatskoj posluje sve više trgovačkih lanaca tvrtka je
iskoristila boravaka Paula Barreta u Zagrebu kako bi
predstavnicima trgovačkih lanaca u Hrvatskoj predstavio načine na
koje, kroz istraživanje tržišta, a posebice želja i navika
potrošača, mogu svoje poslovanje kvalitetnije organizirat s
krajnim ciljem povećanja tržišnog udjela i profita.
U Hrvatskoj ACNielsen pruža usluge panel trgovine na malo (ocjena
uspješnosti plasiranja u trgovinama, uspješnosti prodaje marke
proizvoda i dr.), usluge prilagođenih istraživanja i praćenja
medija.
(Hina) mku ds