FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ZA DOMAĆU PRIPREMU SEZONE AKCIJA "VOLIM HRVATSKU"

ZAGREB, 22. ožujka (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) za pripremu turističkih mjesta za ovogodišnju turističku sezonu ponovno će jače potaknuti akcija "Volim Hrvatsku". Uređenje mjesta, dobra informiranost, koordinacija službi, neka su osnovna područja akcija na državnoj i lokalnoj razini, istaknuo je direktor HTZ-a Niko Bulić na današnjoj konferenciji za novinare.
ZAGREB, 22. ožujka (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) za pripremu turističkih mjesta za ovogodišnju turističku sezonu ponovno će jače potaknuti akcija "Volim Hrvatsku". Uređenje mjesta, dobra informiranost, koordinacija službi, neka su osnovna područja akcija na državnoj i lokalnoj razini, istaknuo je direktor HTZ-a Niko Bulić na današnjoj konferenciji za novinare. #L# Akcija "Volim Hrvatsku" imala je snažnu promidžbu 1997., a nakon toga je povučena u drugi plan. Sada će se ponovno snažnije reanimirati kako bi se u završnici priprema u inozemstvu i na međunarodnim sajmovina ušlo i u završnicu priprema u zemlji, te dobro prihvatio očekivani porast broja turista. Potrebno je potaknuti klimu i shvaćanje da se treba dobro pripremiti prije sezone, a ne 'probuditi' tek dolaskom turista. Potreban je psihološki preokret, shvaćanje da svatko od nas treba učiniti potrebno, a ne očekivanje da će zapisano u programima učiniti netko drugi, naglasio je Bulić. Ističe da se sustav može oživjeti ako se počne od najsitnijih detalja, a pretpostavke na kojima će se inzistirati su ljubaznost, pristojnost, čistoća, odgovornost, informiranost i organiziranost. Važno je i pitanje radnog vrijeme trgovina, ugostiteljskih objekata, banaka, pošte, benzinskih crpki koje određuje lokalna samouprava i uprava za što je potrebna koordinacija i dogovor turističkih zajednica s gradonačelnicima i načelnicima općina. "Potrebno je dogovoriti radno vrijeme od banaka i benzinskih crpki do apoteka i slično da se to može predstaviti u turističkim informativnim uredima", kazao je Bulić. Posebno je istaknuo potrebu da turistički uredi, kao i hoteli i agencije, ako treba tijekom sezone rade 24 sata. "Turistički ured mora biti žila kucavica i od petka popodne do ponedjeljka ujutro i na tome ćemo inzistirati", poručio je Bulić. Nositelj akcija pripreme za turističku sezone bit će turistička zajednica. Bulić je stoga najavio niz radnih sastanaka s čelnicima turističkih zajednica po županijama s izvješćima što je učinjeno na pripremi sezone. Ti će razgovori početi 27. ožujka u Dubrovniku, slijede razgovori u Šibeniku, Zadru, Splitu, potom Poreču, Opatiji, a nakon toga i u kontinentalnom dijelu - Topuskom, Tuheljskim Toplicama i na kraju 13. travnja u Osijeku. Direktor Hrvatske turističke zajednice ocijenio je da su nastupi Hrvatske na nizu međunarodnih turističkih sajmova odrađeni profesionalno odgovorno i dobro. U završnici inozemnog predstavljanja Hrvatska trenutno nastupa na sajmovima u Ljubljani, Essenu, Budimpešti, slijede nastupi u Moskvi, Torinu, Parizu. (Hina) bn ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙