ZAGREB, 22. ožujka (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) za pripremu turističkih mjesta za ovogodišnju turističku sezonu ponovno će jače potaknuti akcija "Volim Hrvatsku". Uređenje mjesta, dobra informiranost, koordinacija
službi, neka su osnovna područja akcija na državnoj i lokalnoj razini, istaknuo je direktor HTZ-a Niko Bulić na današnjoj konferenciji za novinare.
ZAGREB, 22. ožujka (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) za
pripremu turističkih mjesta za ovogodišnju turističku sezonu
ponovno će jače potaknuti akcija "Volim Hrvatsku". Uređenje
mjesta, dobra informiranost, koordinacija službi, neka su osnovna
područja akcija na državnoj i lokalnoj razini, istaknuo je direktor
HTZ-a Niko Bulić na današnjoj konferenciji za novinare. #L#
Akcija "Volim Hrvatsku" imala je snažnu promidžbu 1997., a nakon
toga je povučena u drugi plan. Sada će se ponovno snažnije
reanimirati kako bi se u završnici priprema u inozemstvu i na
međunarodnim sajmovina ušlo i u završnicu priprema u zemlji, te
dobro prihvatio očekivani porast broja turista. Potrebno je
potaknuti klimu i shvaćanje da se treba dobro pripremiti prije
sezone, a ne 'probuditi' tek dolaskom turista. Potreban je
psihološki preokret, shvaćanje da svatko od nas treba učiniti
potrebno, a ne očekivanje da će zapisano u programima učiniti netko
drugi, naglasio je Bulić.
Ističe da se sustav može oživjeti ako se počne od najsitnijih
detalja, a pretpostavke na kojima će se inzistirati su ljubaznost,
pristojnost, čistoća, odgovornost, informiranost i
organiziranost.
Važno je i pitanje radnog vrijeme trgovina, ugostiteljskih
objekata, banaka, pošte, benzinskih crpki koje određuje lokalna
samouprava i uprava za što je potrebna koordinacija i dogovor
turističkih zajednica s gradonačelnicima i načelnicima općina.
"Potrebno je dogovoriti radno vrijeme od banaka i benzinskih crpki
do apoteka i slično da se to može predstaviti u turističkim
informativnim uredima", kazao je Bulić.
Posebno je istaknuo potrebu da turistički uredi, kao i hoteli i
agencije, ako treba tijekom sezone rade 24 sata. "Turistički ured
mora biti žila kucavica i od petka popodne do ponedjeljka ujutro i
na tome ćemo inzistirati", poručio je Bulić.
Nositelj akcija pripreme za turističku sezone bit će turistička
zajednica. Bulić je stoga najavio niz radnih sastanaka s čelnicima
turističkih zajednica po županijama s izvješćima što je učinjeno na
pripremi sezone. Ti će razgovori početi 27. ožujka u Dubrovniku,
slijede razgovori u Šibeniku, Zadru, Splitu, potom Poreču,
Opatiji, a nakon toga i u kontinentalnom dijelu - Topuskom,
Tuheljskim Toplicama i na kraju 13. travnja u Osijeku.
Direktor Hrvatske turističke zajednice ocijenio je da su nastupi
Hrvatske na nizu međunarodnih turističkih sajmova odrađeni
profesionalno odgovorno i dobro. U završnici inozemnog
predstavljanja Hrvatska trenutno nastupa na sajmovima u Ljubljani,
Essenu, Budimpešti, slijede nastupi u Moskvi, Torinu, Parizu.
(Hina) bn ds