FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: NEDOVOLJNO ISKORIŠTENE MOGUĆNOSTI INTERNETA U TURIZMU

BERLIN, 16. ožujka (Hina/Reuters) - Mogućnosti Interneta u promociji turizma vrlo su velike, no čini se kako turoperatori, zračni prijevoznici i ostale tvrtke povezane s turističkom industrijom nisu pronašli način kako ostvariti dobit putem turističkih stranica i on-line sustava za rezervaciju.
BERLIN, 16. ožujka (Hina/Reuters) - Mogućnosti Interneta u promociji turizma vrlo su velike, no čini se kako turoperatori, zračni prijevoznici i ostale tvrtke povezane s turističkom industrijom nisu pronašli način kako ostvariti dobit putem turističkih stranica i on-line sustava za rezervaciju.#L# Zasad je tek tri posto europskih hotela predstavljeno na Internetu, pa u budućnosti poslužitelji on-line sustava za rezervacije očekuju veliki rast obujma svog poslovanja. Vodeći njemački sustav rezervacija za turističke agente, Start Amadeus, zajednički poduhvat Lufthanse i Amadeusa, mjesečno bilježi i pola milijuna posjeta na svojim web stranicama, istaknuo je potpredsjednik te tvrtke zadužen za informacijsku tehnologiju Wolfgang Klein. Ali, samo između jedne i dvije tisuće ljudi obavi rezervacije putem tog sustava. Teoretski, Internet je vrlo prikladan za predstavljanje turističke ponude, jer ne zahtijeva velike troškove, kao primjerice marketing. Izravno bukiranje, pak, omogućuje hotelima i zračnim prijevoznicima uštede budući ne moraju plaćati provizije turističkim agentima. Po riječima direktora talijanskog Baglioni Hotela iz Verone, turistički će agenti zasigurno izgubiti dio prihoda razvojem on- line poslovanja putem Interneta. Primjerice, njegov lanac hotela obavlja otprilike polovinu rezervacija preko agenata, ostavljajući im tako približno 10 posto provizije, a tek pet posto rezervacija obavlja putem Interneta. Pri izravnom bukingu hoteli nemaju troškove, dok pri rezervacijama putem postojećih on-line sustava bilježe uštede, jer su provizije niže nego turističkih agenata. Američka GartnerGroup, koja se bavi istraživanjima i analizom tržišta informatičkih tehnologija, nedavno je procijenila da će on-line poslovanje turističke industrije porasti s pet milijardi američkih dolara u 1999. na 30 milijardi dolara 2001. godine. A oni koji neće biti prisutni na Internetu, mogli bi izgubiti posao, upozoravaju. (Hina) sbo ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙