FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: STVARANJE ODNOSA S KLIJENTIMA FAKTOR USPJEHA ZA BUDUĆNOST

ZAGREB, 29. ožujka (Hina) - Stvaranje odnosa s klijentima ključni je faktor tvrtkina uspjeha za budućnost, istaknuo je Alexandar Zsolnai, direktor konzultantske tvrtke Ernst&Young Zagreb, na današnjem predavanju u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK). Predavanje je organizirano u suradnji sa Sektorom za bankarstvo i druge financijske institucije pri HGK, a tema mu je bila "Customer relationship menagement" (CRM-Stvaranje veza s klijentima).
ZAGREB, 29. ožujka (Hina) - Stvaranje odnosa s klijentima ključni je faktor tvrtkina uspjeha za budućnost, istaknuo je Alexandar Zsolnai, direktor konzultantske tvrtke Ernst&Young Zagreb, na današnjem predavanju u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK). Predavanje je organizirano u suradnji sa Sektorom za bankarstvo i druge financijske institucije pri HGK, a tema mu je bila "Customer relationship menagement" (CRM-Stvaranje veza s klijentima).#L# Konkurencija u bankarskoj industriji, naglasio je Zsolnai, dramatično se mijenja, dolazi do spajanja banaka, banke stvaraju nove tvrtke. Shodno tome, menagement mora odlučiti o tri osnovna modela poslovanja: omogućiti superioran omjer proizvod/povrat, proizvesti najjeftinije proizvode s pouzdanom uslugom ili razlikovati tvrtku prema upravljanju odnosima s klijentima. Glavni ciljevi upravljanja odnosima s klijentima još uvijek su vrlo defanzivni, kazao je. Aktivnosti tvrtke i dalje su usmjerene na zadržavanje postojećih klijenata, dok je glavni koncept CRM upravo fokusiranje na najprofitabilnije klijente. Vrijednosti za kompaniju kreirane kroz CRM jesu povećano klijentovo zadovoljstvo, proširen odnos s klijentom, povećanje klijentove transparentnosti, diferenciranje od konkurencije. Istodobno, za klijenta te vrijednosti znače stalan "image" kompanije, optimizirano vođenje usluga, direktnu troškovnu prednost te povećan intenzitet usluga. (Hina) tp db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙