ZAGREB, 29. ožujka (Hina) - Stvaranje odnosa s klijentima ključni je faktor tvrtkina uspjeha za budućnost, istaknuo je Alexandar Zsolnai, direktor konzultantske tvrtke Ernst&Young Zagreb, na današnjem predavanju u Hrvatskoj
gospodarskoj komori (HGK). Predavanje je organizirano u suradnji sa Sektorom za bankarstvo i druge financijske institucije pri HGK, a tema mu je bila "Customer relationship menagement" (CRM-Stvaranje veza s klijentima).
ZAGREB, 29. ožujka (Hina) - Stvaranje odnosa s klijentima ključni
je faktor tvrtkina uspjeha za budućnost, istaknuo je Alexandar
Zsolnai, direktor konzultantske tvrtke Ernst&Young Zagreb, na
današnjem predavanju u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK).
Predavanje je organizirano u suradnji sa Sektorom za bankarstvo i
druge financijske institucije pri HGK, a tema mu je bila "Customer
relationship menagement" (CRM-Stvaranje veza s klijentima).#L#
Konkurencija u bankarskoj industriji, naglasio je Zsolnai,
dramatično se mijenja, dolazi do spajanja banaka, banke stvaraju
nove tvrtke. Shodno tome, menagement mora odlučiti o tri osnovna
modela poslovanja: omogućiti superioran omjer proizvod/povrat,
proizvesti najjeftinije proizvode s pouzdanom uslugom ili
razlikovati tvrtku prema upravljanju odnosima s klijentima.
Glavni ciljevi upravljanja odnosima s klijentima još uvijek su vrlo
defanzivni, kazao je. Aktivnosti tvrtke i dalje su usmjerene na
zadržavanje postojećih klijenata, dok je glavni koncept CRM upravo
fokusiranje na najprofitabilnije klijente.
Vrijednosti za kompaniju kreirane kroz CRM jesu povećano
klijentovo zadovoljstvo, proširen odnos s klijentom, povećanje
klijentove transparentnosti, diferenciranje od konkurencije.
Istodobno, za klijenta te vrijednosti znače stalan "image"
kompanije, optimizirano vođenje usluga, direktnu troškovnu
prednost te povećan intenzitet usluga.
(Hina) tp db