ZAGREB/MUENCHEN, 21. veljače (Hina) - U hrvatskim se ljetovalištima ove godine očekuje oko pola milijuna Bavaraca, koliko je Hrvatsku lani ukupno posjetilo njemačkih turista. Prošle je godine Hrvatsku kao odredište ljetnog odmora
izabralo 350.000 Bavaraca, a povećanje njihova interesa slijedi i povećanje ukupnog zanimanja Nijemaca za Hrvatsku, kazao je voditelj štanda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na muenchenskom turističkom sajmu, CBR-u, Zdenko Ivančić. Najveći bavarski turistički sajam održava se do nedjelje, 27. veljače.
ZAGREB/MUENCHEN, 21. veljače (Hina) - U hrvatskim se
ljetovalištima ove godine očekuje oko pola milijuna Bavaraca,
koliko je Hrvatsku lani ukupno posjetilo njemačkih turista. Prošle
je godine Hrvatsku kao odredište ljetnog odmora izabralo 350.000
Bavaraca, a povećanje njihova interesa slijedi i povećanje ukupnog
zanimanja Nijemaca za Hrvatsku, kazao je voditelj štanda Hrvatske
turističke zajednice (HTZ) na muenchenskom turističkom sajmu, CBR-
u, Zdenko Ivančić. Najveći bavarski turistički sajam održava se do
nedjelje, 27. veljače. #L#
Po najavama njemačkih turoperatora, koji u svojim katalozima među
turističkim aranžmanima ostalih zemalja nude i hrvatska odredišta,
ove se godine očekuje 20 do 40 posto bolja posjećenost iz toga
dijela Njemačke, istaknuo je Ivančić. Tako, primjerice njemački
turoperator ID Riva Tours nema više alotmana, odnosno prodane su
sve rezervacije za ovogodišnji odmor u Hrvatskoj. Podaci koji
pristižu iz svih dijelova Njemačke, govore o povećanom zanimanju i
rastu prodaje turističkih aranžmana u Hrvatskoj za 17 posto u
odnosu na prošlu godinu.
Bavarci za svoj odmor u Hrvatskoj najviše biraju turistička
odredišta na otocima, srednjoj Dalmaciji i Kvarneru, dok su
istarske destinacije zastupljene u manjoj mjeri nego prijašnjih
godina.
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić danas je u sklopu CBR-a
održao iznimno posjećenu konferenciju za novinare, na kojoj je bilo
sedamdesetak novinara, posebice njemačkih i austrijskih te
petnaestak hrvatskih novinara. Najčešća pitanja novinara bila su
vezana uz kategorizaciju hrvatskih hotela i smještajnih objekata,
trajektne linije, kampove i jahting. Hrvatske turističke
djelatnike obradovalo je, ističe Ivančić, što njemački novinari
prvi put, za razliku od prijašnjih godina, nisu postavili ni jedno
pitanje o sigurnosti u Hrvatskoj. To upućuje na zaključak, dodao
je, da su jako dobro upoznati sa stanjem u Hrvatskoj, posebice nakon
ovogodišnjih parlamentarnih i predsjedničkih izbora.
Inače, hrvatska turistička ponuda predstavlja se na tri štanda od
po 231, 20 i 48 četvornih metara. Po riječima Zdenka Ivančića, to je
najveći i najljepše uređen hrvatski štand dosad, o čemu dodatno
ukazuje i činjenica što su hrvatski turistički promidžbeni
materijali doslovce "razgrabljeni" u protekla tri dana sajma.
(Hina) splj/kg db