ZAGREB, 27. siječnja (Hina) - Kako bi u ovoj turističkoj sezoni privukli što više inozemnih kampera u Hrvatsku, Kamping udruga Hrvatske (KUH) i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) definirali su promidžbeni prijedlog za kooperativno
oglašavanje u najvažnijim inozemnim kamping časopisima i medijima. To će oglašavanje stajati oko 300.000 njemačkih maraka, rekao je tajnik KUH-a Jerko Sladoljev.
ZAGREB, 27. siječnja (Hina) - Kako bi u ovoj turističkoj sezoni
privukli što više inozemnih kampera u Hrvatsku, Kamping udruga
Hrvatske (KUH) i Hrvatska turistička zajednica (HTZ) definirali su
promidžbeni prijedlog za kooperativno oglašavanje u najvažnijim
inozemnim kamping časopisima i medijima. To će oglašavanje stajati
oko 300.000 njemačkih maraka, rekao je tajnik KUH-a Jerko
Sladoljev. #L#
Ukupan iznos kamping oglašavanja u ovoj godini, prema media-
planovima HTZ-a iznosit će više od milijun maraka. U pripremi je i
izdavanje posebne mini-knjižice za hrvatske naturističke kampove
koja će se tiskati u 100.000 primjeraka i dijeliti tijekom ožujka i
travnja kao dodatak naturističkim časopisima, ali i kao
informacije za članove Međunarodne naturističke federacije INF-a
(International Naturist Federation) i njezinih članova. Za tu će se
akciju izdvojiti 84.000 maraka.
U koordinaciji s KUH-om, HTZ je izdala najnoviji kamping katalog s
cjenikom za iduće dvije godine. Brošura će biti tiskana do kraja
ovoga mjeseca, a u veljači će se dijeliti na svim europskim kamping
sajmovima. Inače, KUH ove godine sudjeluje na desetak europskih
turističkih sajmova.
KUH će tiskati i časopis Camping News Magazin na više stranih
jezika. Prvi će broj imati pedesetak stranica, a tiskat će se u
100.000 primjeraka na njemačkom, engleskom, talijanskom,
nizozemskom i slovenskom jeziku.
U koordinaciji s Ministarstvom turizma, KUH je pokrenuo
inicijativu i projekt Kontrole kvalitete kamping usluga kroz
godišnje istraživanje. Taj će nadzor obaviti sami članovi KUH-a na
osnovu testa koji ima 34 pitanja i stotinjak kontrolnih potpitanja.
Na osnovi tih testova, pretpostavlja Sladoljev, dobit će se ukupna
slika o efikasnosti poslovanja kampova. Testirat će se, primjerice
ulaz u kamp, recepcija, krajolik, mišljenje gostiju i dr.
Taj je projekt "težak" 144.000 kuna, od čega će KUH izdvojiti 24.000
kuna, a Ministarstvo turizma 120.000 kuna iz sredstava za
obrazovanje i unaprijeđenje poslovanja.
(Hina) splj ds