FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ERNST&YOUNG: E-POSLOVANJE PROMIJENIT ĆE POSLOVANJE S KLIJENTIMA

ZAGREB, 2. veljače (Hina) - Elektroničko poslovanje (E-poslovanje) i upravljanje odnosima s kupcima (Customer Relationship Management - CRM) drastično će promijeniti poslovanje s privatnim klijentima u financijskim institucijama. Jedan je to od zaključaka Studije o tehnologiji u financijskim institucijama za 1999. godinu, objavili su iz zagrebačkog ureda Ernst&Young, jedna od vodećih kuća za management savjetovanje.
ZAGREB, 2. veljače (Hina) - Elektroničko poslovanje (E-poslovanje) i upravljanje odnosima s kupcima (Customer Relationship Management - CRM) drastično će promijeniti poslovanje s privatnim klijentima u financijskim institucijama. Jedan je to od zaključaka Studije o tehnologiji u financijskim institucijama za 1999. godinu, objavili su iz zagrebačkog ureda Ernst&Young, jedna od vodećih kuća za management savjetovanje. #L# Studija je imala naglasak upravo na elektroničko poslovanje i CRM, a u istraživanju je sudjelovalo više od 125 financijskih institucija iz 20-tak zemalja (dvije iz Hrvatske). Kako bi osigurale svoj uspjeh u budućnosti, tvrtke moraju investirati u tehnologiju te na taj način parirati novim izazovima kao i povećanim očekivanjima klijenata. Međutim, istraživanje je pokazalo da se značajan broj odluka o visokim investicijama donosi bez strategije. Ocjenjuje se da će u 2002. godini 14 posto svih ulaganja u tehnologiju biti vezano uz E-poslovanje. To je isti postotak koji će biti uložen u IT tehnologiju u budućim podružnicama ispitanih financijskih institucija. Istodobno, proračun za CRM povećat će se za 31 posto u odnosu na 1998. godinu, iako čak 63 posto sudionika studije ne zna kakav će biti ishod tih ulaganja u CRM, budući svima nedostaje jasna strategija. Trenutačno 30 posto sudionika kao glavni cilj CRM-a vidi intenziviranje poslovnog odnosa sa postojećim klijentima, dok je strateški smjer pridobivanja klijenata podcijenjen. Kako je istaknuo izvršni direktor zagrebačkog ureda Ernst&Young Alexander Zsolnai, investiranje u poslovni odnos s krivim klijentom pa i nenamjerno je opasno. Identifikacija profitabilnih klijenata kao i građenje odnosa s dugoročno vrijednim klijentom ključ je uspjeha, kazao je. Primjerice, uspješne će biti one tvrtke koje će kontrolirati odnos s klijentom te one koje će znati zadovoljiti njegove potrebe. Prema E&Y tri su temeljna organizacijska modela koji će se pojaviti u budućnosti financijskih institucija - zatvoreni i otvoreni integrirani model te neintegrirani model. Ti su modeli osnova nove, ovogodišnje globalne studije o tehnologiji u financijskim institucijama (Novi poslovni modeli u E-poslovanju), a u kojoj će sudjelovati i nekoliko hrvatskih banaka, kojima su ovih dana poslani upitnici. To nije jedina Studija koja se ovih dana u organizaciji zagrebačkog ureda E&Y pokreće u Hrvatskoj. Naime, E&Y je 1997. pokrenuo Regionalnu bankarsku studiju, a Hrvatska je u projekt uključena ove godine. Cilj Studije je procjena uspješnosti organizacije i poslovnih procesa, a sudjelovanje u Studiji omogućit će i usporedbe sa svjetskim i regionalnim pokazateljima te usporedbe s konkurentima na domaćem tržištu. (Hina) tp db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙