FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: SEAT U 1999. PRODAO VIŠE OD 481 TISUĆU VOZILA

ZAGREB, 28. siječnja (Hina) - Španjolski proizvođač automobila SEAT prošle je godine prodao rekordnih više od 481 tisuću vozila, što je 11,5 posto više nego godinu dana ranije, objavljeno je iz te tvrtke.
ZAGREB, 28. siječnja (Hina) - Španjolski proizvođač automobila SEAT prošle je godine prodao rekordnih više od 481 tisuću vozila, što je 11,5 posto više nego godinu dana ranije, objavljeno je iz te tvrtke. #L# Na španjolskom je tržištu s povećanjem prodaje od 12,4 posto u odnosu na 1998. SEAT ostvario najbolji rezultat u proteklih 20 godina. Naime, u Španjolskoj je lani prodano 173 tisuće vozila, od čega je više od 164 tisuće osobnih automobila, čime je SEAT drugi po redu po ostvarenoj prodaji na španjolskom tržištu osobnih vozila. Prodaja ostvarena izvozom dosegnula je 64 posto ukupne tvrtkine prodaje u 1999. godini, a s 308.200 prodanih vozila u inozemstvu postignut je novi rekord s povećanjem od 11 posto. Prema 1998. godini prodaja u zapadnoj Europi povećana je 12,2 posto, s porastom od 17 posto na tržištima poput Njemačke i Francuske te rekordima u Grčkoj (51 posto), Švedskoj (28 posto), Nizozemskoj (25 posto) i Austriji (14 posto). Rekordna prodaja sa povećanjem od 71 posto zabilježena je i u Brazilu te Turskoj gdje je prodaja povećana 156 posto. Promatrajući po modelima, SEAT Toledo ostvario je izvrstan napredak s više od 84 tisuća prodanih vozila u cijelom svijetu te preuzeo vodstvo u svom segmentu u Španjolskoj već u prvoj godini pojavljivanja na tržištu. Obranom položaja vođe u segmentu na španjolskom tržištu, prodaja Ibize iznosila je 188 tisuća vozila na svim tržištima. Preostali modeli ostvarili su također dobre rezultate kao što je bio slučaj s Cordobom Vario s 29 tisuća prodanih jedinica i povećanjem od 11,1 posto, ili SEAT Alhambrom s 25 tisuća prodanih vozila i povećanjem od 17,1 posto. Kako je istaknuo SEAT-ov potpredsjednik za prodaju i marketing Detlev Schmidt, izvrsna prodaja koju je ostvarilo poduzeće i lansiranje SEAT Leona omogućuje tvrtki da s optimizmom gleda na svoj cilj - postizanje udjela od tri posto na europskom tržištu. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙