FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AGRESIVNI DJEČACI - NAJPOPULARNIJI U ŠKOLI

NEW YORK, 19. siječnja (Hina/Reuters) - Agresivne, svadljive dječake koji ometaju nastavu njihovi kolege i učitelji svrstavaju među omiljene u razredu, a tako i oni sami sebe doživljavaju.
NEW YORK, 19. siječnja (Hina/Reuters) - Agresivne, svadljive dječake koji ometaju nastavu njihovi kolege i učitelji svrstavaju među omiljene u razredu, a tako i oni sami sebe doživljavaju. #L# "Roditelji misle kako su njihova djeca nedužna, društvena i naivna, ali ona mogu biti jednako zla i zlobna kao odrasli... koji se često vrlo uspješno služe agresijom u međusobnom natjecanju. A dio takvog ponašanja potječe još iz učionice", ističe voditelj istraživanja dr. Philip Rodkin, psiholog sa Sveučilišta "Duke" u Sjevernoj Carolini. Rodkin i njegovi kolege ispitali su 452 učenika četvrtih, petih i šestih razreda iz različitih sredina na području Chicaga i Sjeverne Caroline. Svi učenici i učitelji ispunili su povjerljive upitnike, a ispitivalo se mišljenje pojedinog razreda o društveno prihvatljivim, odnosno neprihvatljivim osobinama dječaka koji su ocjenjivani po statusu i ponašanju, uključujući popularnost, agresivnost, fizičke sposobnosti i uspjeh u nastavi, sramežljivost, ulogu u društvu, izgled, ometanje nastave i to koliko je tko "cool". Istraživači su potvrdili da su među najpopularnijom djecom u svakom razredu i "uzorni dječaci" - društveni, marljivi učenici raspoloženi za suradnju - ali i "zločesti" - oni koji stvaraju najveće nevolje i koji čine trećinu najpopularnije djece u istraživanju. Osim toga, pokazalo se da se mišljenja učitelja i učenika uglavnom se poklapaju. "Začudilo me što su neki od najpopularnijih i najdominantnijih dječaka bili najagresivnija, doista zločesta djeca", kazao je Rodkin. "Pomislili biste da su popularna umjereno agresivna djeca - jer mislim da agresija, ako se vješto koristi, djeci i odraslima često može donijeti ono što žele. No snaga agresivnosti popularne djece me iznenadila. Oni su sami govorili: 'Da, stvarno sam omiljen i zločest k'o vrag!" Rodkin je kazao kako ćemo ovakvo stvaranje dojma o sebi te odabir načina ponašanja među dječacima lakše razumijeti ako ne zaboravimo da se atmosfera u razredu ne stvara u vakuumu: "Dječje društvo u razredu na neki način odražava društvo odraslih u kojemu vrste ponašanja koje donose društveni status i uspjeh mogu biti i pozitivne i negativne." (Hina) car dgk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙