FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: KONZUM LANSIRA NA TRŽIŠTE "KOŠARICU" SA 50 STRATEŠKIH PROIZVODA

ZAGREB, 9. listopada (Hina) - Maloprodajni trgovački lanac Konzum u sklopu svog daljnjeg strateškog pozicioniranja na hrvatskom tržištu ovaj tjedan kreće s ponudom "Konzumove košarice" koja nije jednokratno akcijsko sniženje cijena već se njom trajno nisko pozicionira cijena 50 strateških proizvoda.
ZAGREB, 9. listopada (Hina) - Maloprodajni trgovački lanac Konzum u sklopu svog daljnjeg strateškog pozicioniranja na hrvatskom tržištu ovaj tjedan kreće s ponudom "Konzumove košarice" koja nije jednokratno akcijsko sniženje cijena već se njom trajno nisko pozicionira cijena 50 strateških proizvoda.#L# Izjavila je to danas na konferenciji za novinare Ljerka Puljić, potpredsjednica Agrokora, čiji je Konzum članica. Dodala je kako lansiranjem vlastite košarice Konzum postaje jedini trgovački lanac koji nudi košaricu s 50 proizvoda potrebnih svakom domaćinstvo i to po cijeni od 743,53 kune. Konzumova košarica projekt je koji tvrtka sprema već nekoliko mjeseci. Sadržaj košarice kreiran je kombinacijom nekoliko relevantnih košarica poput one Ministarstva gospodarstva, sindikalne te statističke košarice, ali i na temelju istraživanja i detaljnih analiza potrošačkog tržišta. Kampanja "Konzum košarice" obuhvaća cijelu Konzumovu mrežu u Hrvatskoj odnosno bit će dostupna potrošačima u svim Konzumovim prodavaonicama. Konzum u svojoj strategiji ima za cilj osvajanje udjela od 30 posto maloprodaje u Hrvatskoj, a u iduće dvije do tri godine tvrtka će u svim većim gradovima u Hrvatskoj otvoriti svoje Super Konzume. Osim toga, po riječima Ljerke Puljić, Konzum je otvoren za daljnje akvizicije i druge oblike suradnje, s obzirom da se "nemilosrdna" konkurencija na tržištu trgovine svakodnevno zaoštrava. Dodala je kako su hrvatske srednje trgovačke tvrtke shvatile da nemaju snagu borbe sa inozemnim trgovačkim lancima te ih sve više želi s Konzumom uspostaviti partnerski odnos. Konzum je još uvijek zainteresiran i za Dionu, no činjenica je da je taj maloprodajni lanac, koji je Agrokor u stanju restrukturirati, u posljednje dvije godine izgubio na vrijednosti, kazala je Puljić. Dodala je kako ostaje za vidjeti u kojem će smjeru ići daljnji stečaj s preustrojem te tvrtke. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙