FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: AGROKOR U BIH DOSAD INVESTIRAO OKO 100 MILIJUNA DEM

ZAGREB, 19. rujna (Hina) - Koncern Agrokor, prva je hrvatska kompanija koja je u Bosni i Hercegovini pokrenula vlastitu proizvodnju i najveći je hrvatski investitor u njezino gospodarstvo sa već dosad uloženih gotovo 100 milijuna njemačkih maraka.
ZAGREB, 19. rujna (Hina) - Koncern Agrokor, prva je hrvatska kompanija koja je u Bosni i Hercegovini pokrenula vlastitu proizvodnju i najveći je hrvatski investitor u njezino gospodarstvo sa već dosad uloženih gotovo 100 milijuna njemačkih maraka. #L# Izjavila je to danas potpredsjednica Agrokora Ljerka Puljić na konferenciji za novinare na Zagrebačkom velesajmu. Pojasnila je kako su se prva ulaganja odnosila na uspostavu distribucije Agrokorovih robnih marki na tom tržištu, no od samih početaka strategije koncerna bilo je investiranje ne samo na trgovačkoj razini već i u proizvodnji, uz istodobno otvaranje hrvatskog tržišta vodećim BiH kompanijama kroz najveći hrvatski maloprodajni lanac Konzum, izjavila je Puljić. U posljednje dvije godine Agrokor je uspješno ostvario zacrtane ciljeve kroz preuzimanje tvornice za proizvodnju sladoleda u Čitluku, te kroz stjecanje većinskog paketa u Sarajevskom Kiseljaku. U tim dvjema kompanijama te distribucijskim centrima po svim većim gradovima u BiH Agrokor zapošljava ukupno 500-ak ljudi. Ledo Čitluk je u samo dvije godine na tržištu BiH stekao udjel od oko 75 posto, zahvaljujući ponajprije značajnim ulaganjima u jačanje distribucije, te širenje proizvodnog programa, kazala je Puljić. Slične ambicije ima i Jamnica u Sarajevskom Kiseljaku u kojem se intenzivno radi na stvaranju potrebnih uvjeta za značajno povećanje tržišnog udjela i to kroz ulaganje u obnovu pogona, modernizaciju proizvodnje i dr. Osim akvizicija, Agrokor intenzivno razvija i partnerske odnose s BiH kompanijama, kazala je Puljić navodeći da je od početka godine preuzeo distribuciju konditorskih proizvoda Agrokomerca iz Velike Kladuše, dok je s "Klasom" iz Sarajeva dogovorena suradnja kroz privatnu robnu marku K plus. Trenutačno se dogovara suradnja s još nekim kompanijama za takav oblik partnerstva, kazala je Puljić. Agrokor želi postati lider u regiji jugoistočne Europe. U toj namjeri očekuju od hrvatskih vlasti, osim verbalne podrške, da prepozna koje su to "najjače" hrvatske kompanije koje svojom snagom mogu puno učiniti na rastu gospodarstva i povećanju izvoza. Puljić je kazala kako Agrokor ima planove ulaska i u maloprodaju Bosne i Hercegovine, no, ti su planovi trenutačno u fazi istraživanja tržišta. (Hina) mku db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙