ZAGREB, 19. rujna (Hina) - Koncern Agrokor, prva je hrvatska kompanija koja je u Bosni i Hercegovini pokrenula vlastitu proizvodnju i najveći je hrvatski investitor u njezino gospodarstvo sa već dosad uloženih gotovo 100 milijuna
njemačkih maraka.
ZAGREB, 19. rujna (Hina) - Koncern Agrokor, prva je hrvatska
kompanija koja je u Bosni i Hercegovini pokrenula vlastitu
proizvodnju i najveći je hrvatski investitor u njezino
gospodarstvo sa već dosad uloženih gotovo 100 milijuna njemačkih
maraka. #L#
Izjavila je to danas potpredsjednica Agrokora Ljerka Puljić na
konferenciji za novinare na Zagrebačkom velesajmu.
Pojasnila je kako su se prva ulaganja odnosila na uspostavu
distribucije Agrokorovih robnih marki na tom tržištu, no od samih
početaka strategije koncerna bilo je investiranje ne samo na
trgovačkoj razini već i u proizvodnji, uz istodobno otvaranje
hrvatskog tržišta vodećim BiH kompanijama kroz najveći hrvatski
maloprodajni lanac Konzum, izjavila je Puljić.
U posljednje dvije godine Agrokor je uspješno ostvario zacrtane
ciljeve kroz preuzimanje tvornice za proizvodnju sladoleda u
Čitluku, te kroz stjecanje većinskog paketa u Sarajevskom
Kiseljaku. U tim dvjema kompanijama te distribucijskim centrima po
svim većim gradovima u BiH Agrokor zapošljava ukupno 500-ak ljudi.
Ledo Čitluk je u samo dvije godine na tržištu BiH stekao udjel od oko
75 posto, zahvaljujući ponajprije značajnim ulaganjima u jačanje
distribucije, te širenje proizvodnog programa, kazala je Puljić.
Slične ambicije ima i Jamnica u Sarajevskom Kiseljaku u kojem se
intenzivno radi na stvaranju potrebnih uvjeta za značajno
povećanje tržišnog udjela i to kroz ulaganje u obnovu pogona,
modernizaciju proizvodnje i dr.
Osim akvizicija, Agrokor intenzivno razvija i partnerske odnose s
BiH kompanijama, kazala je Puljić navodeći da je od početka godine
preuzeo distribuciju konditorskih proizvoda Agrokomerca iz Velike
Kladuše, dok je s "Klasom" iz Sarajeva dogovorena suradnja kroz
privatnu robnu marku K plus. Trenutačno se dogovara suradnja s još
nekim kompanijama za takav oblik partnerstva, kazala je Puljić.
Agrokor želi postati lider u regiji jugoistočne Europe. U toj
namjeri očekuju od hrvatskih vlasti, osim verbalne podrške, da
prepozna koje su to "najjače" hrvatske kompanije koje svojom snagom
mogu puno učiniti na rastu gospodarstva i povećanju izvoza.
Puljić je kazala kako Agrokor ima planove ulaska i u maloprodaju
Bosne i Hercegovine, no, ti su planovi trenutačno u fazi
istraživanja tržišta.
(Hina) mku db