FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: OKRUGLI STOL "HRVATSKE ŽELJEZNICE U 21. STOLJEĆU"

ZAGREB, 5. listopada (Hina) - Dugoročna poslovna orijentacija Hrvatskih željeznica (HŽ) je izgradnja moderne infrastrukture na hrvatskim dionicama paneuropskih koridora, nabava prijevoznih sredstava visokih standarda i uspostava moderne organizacije koja će pružiti kvalitetnu i brzu uslugu.
ZAGREB, 5. listopada (Hina) - Dugoročna poslovna orijentacija Hrvatskih željeznica (HŽ) je izgradnja moderne infrastrukture na hrvatskim dionicama paneuropskih koridora, nabava prijevoznih sredstava visokih standarda i uspostava moderne organizacije koja će pružiti kvalitetnu i brzu uslugu.#L# Jedan je to od zaključaka sa okruglog stola "Hrvatske željeznice u 21. stoljeću", koji je održan danas u sklopu proslave Dana HŽ-e. Važnost restrukturiranja i modernizacije HŽ-a, kao generatora ukupnog gospodarskog razvoja na okruglom stolu su istaknuli i ministara pomorstva, prometa i veza Alojz Tušek, te potpredsjednik Vlade Slavko Linić. Kazali su kako će država kao vlasnik preuzeti svoj dio odgovornosti da se ambiciozni plan "uzleta" HŽ provede na korist same tvrtke i ukupnog gospodarstva. Razvojni programi HŽ-a inicirat će gospodarske aktivnosti te pridonijeti razvoju željezničkih i ostalih industrija, kazao je predsjednik uprave HŽ-a Marijan Drempetić. Problemi HŽ-a iz prošlosti očituju se u slabljenju željeznice kao sustava. Ti se problemi konkretno očituju u zaostajanju u ulaganjima koja su posljednjih deset godina bila za 90 milijuna dolara manja od amortizacije, zaostajanja u ciklusu remonta, zastarjelom prijevoznom parku, višku radne snage itd., istaknuto je na okruglom stolu. Zbog svih tih problema pokrenut je projekt modernizacije i restrukturiranja koji je potpomognut osim sredstvima proračuna i nizom kreditnih linija domaćih i inozemnih banaka, a trebao bi biti okončan do 2003. godine, istaknuo je Drempetić. Plan poslovanja HŽ-a u razdoblju od 2002. do 2006. godine predviđa niz investicjiskih ulaganja koja su usmjerena na održavanje glavne pružne mreže, modernizaciju signalizacije, informatizaciju, rekonstrukciju prijevoznih kapaciteta kao i nabavu novih itd. Kako je istaknuto na okruglom stolu, glavna ulaganja u infrastrukturu usmjerena su na panerupski koridor koji među ostalim uključuje modernizaciju željezničke pruge Botovo-Zagreb- Rijeka, pruge Savski Marof-Zagreb-Tovarnik i dr. Uspješnost projekta važna je za brojne domaće kompanije koje već rade ili će se u budućnosti uključiti i suradnju sa HŽ. Takva stajališta istaknuli su predstavnici Holdinga Đuro Đaković, Končar Elektroindustrije, Luke Rijeka, TŽV Gredelja i dr. Većina spomenutih tvrtki već ima ugovorene poslove sa HŽ koji im osiguravaju zaposlenost, kao i etabliranje za buduće poslove ne samo na domaćem tržištu. Predstavnici sindikata, pak, istaknuli su kako je osim investicija i modernizacija, važno ulagati i u ljude, pa se stoga nadaju da će se budući odnosi sindikata i poslovodstva temeljiti na partnerstvu. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙