ZAGREB, 5. listopada (Hina) - Građani su pokazali veliki interes za besplatni telefon Središnjeg registra osiguranika (Regos) na kojem je danas na upite građana o mirovinskoj reformi odgovarala ravnateljica Regos-a Anđelka Buneta,
saznaje se iz Regos-a.
ZAGREB, 5. listopada (Hina) - Građani su pokazali veliki interes za
besplatni telefon Središnjeg registra osiguranika (Regos) na kojem
je danas na upite građana o mirovinskoj reformi odgovarala
ravnateljica Regos-a Anđelka Buneta, saznaje se iz Regos-a.#L#
Po pitanjima se vidi da su građani bolje obaviješteni nego ranije,
kao i da je sve više onih koji pozitivno prihvaćaju reformu. To je
uglavnom posljedica učestalog oglašavanja u medijima i kampanje o
mirovinskoj reformi, kazao je Hini pomoćnik ravnateljice Regos-a
Dubravko Marić.
Pitanja su se najčešće odnosila na način prijave u obvezne
mirovinske fondove, rokove prijava, dobrovoljno mirovinsko
osiguranje, te konkretne probleme osiguranika.
Građane između 40 i 50 godina zanima je li bolje prijaviti se u drugi
stup mirovinskog osiguranja ili ostati u prvom, kao i kolika će im
biti mirovina u drugom stupu, dodao je Marić.
(Hina) mp md