FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DRUŠTVO ZA ZAŠTITU POTROŠAČA TRAŽI SASTANKA S RAČANOM I TOMČIĆEM

ZAGREB, 1. listopada (Hina) - Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske "Potrošač" zatražilo je danas hitni sastanak potrošačkih udruga s premijerom Ivicom Račanom i predsjednikom Hrvatskog sabora Zlatkom Tomčićem na kojem bi udruge podastrijele svoje analize utjecaja rebalansa tarifa Hrvatskog telekoma (HT) na povišenje cijena u nepokretnoj mreži, te svoje viđenje rješavanja nagomilanih prijepora između potrošača i Uprave HT-a.
ZAGREB, 1. listopada (Hina) - Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske "Potrošač" zatražilo je danas hitni sastanak potrošačkih udruga s premijerom Ivicom Račanom i predsjednikom Hrvatskog sabora Zlatkom Tomčićem na kojem bi udruge podastrijele svoje analize utjecaja rebalansa tarifa Hrvatskog telekoma (HT) na povišenje cijena u nepokretnoj mreži, te svoje viđenje rješavanja nagomilanih prijepora između potrošača i Uprave HT-a.#L# "Potrošač" u priopćenju ističe da je krajnje vrijeme za osnivanje neovisnog ekspertnog povjerenstva koje će provjeriti zakonitost procesa usvajanja Zakona o telekomunikacijama i Zakona o privatizaciji Hrvatskih telekomunikacija, te donošenja i primjene novoga tarifnoga sustava HT-a. "Potrošač" tvrdi da je neshvatljivo prebacivanje odgovornosti za početak primjene novoga tarifnog sustava HT-a na Zavod na telekomunikacije, jer on još uvijek nije u djelatnoj funkciji. Stoga traži objavljivanje sastava Zavoda i njegovo očitovanje o privatizaciji HT-a, produljenju monopola na području pokretne telefonije i zakonitosti primjene novoga tarifnog sustava HT-a. "Potrošač" također zahtijeva usporedbu i prevođenje lipanjskih i srpanjskih telefonskih računa na vrijednosti novoga tarifnog sustava kako bi se dobila stvarna slika povišenja cijena telefonskog prometa u nepokretnoj mreži. Osim toga, "Potrošač" traži vjerodostojno izvješće o razini pretplatničkih sredstava koje je HT, posebice u kolovozu i rujnu, potrošio na nepotrebnu medijsku promidžbu pokušavajući uvjeriti javnost kako do poskupljenja nije došlo. (Hina) pp/md md

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙