FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"POTROŠAČ": HT JE ZA PROMIDŽBU U OSAM MJESECI POTROŠIO 61,4 MILIJUNA KUNA

ZAGREB, 24. rujna (Hina) - Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske "Potrošač" ustvrdilo je danas u otvorenom pismu Upravi Hrvatskog telekoma (HT) da je HT za promidžbu u prvih osam mjeseci ove godine potrošio 61,4 milijuna kuna, a samo u kolovozu sedam milijuna kuna.
ZAGREB, 24. rujna (Hina) - Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske "Potrošač" ustvrdilo je danas u otvorenom pismu Upravi Hrvatskog telekoma (HT) da je HT za promidžbu u prvih osam mjeseci ove godine potrošio 61,4 milijuna kuna, a samo u kolovozu sedam milijuna kuna.#L# Iznos ukupnih troškovima HT-ove medijske kampanje "Potrošaču" je telefonski dojavio jedan djelatnik ugledne marketinške tvrtke, koji je želio ostati anoniman. Podatak o sedam milijuna potrošenih u kolovozu nedavno je objavljen u "Novom listu", rekla je Hini predsjednica "Potrošača" Jadranka Kolarević. Nije pojasnila o kojoj je tvrtki riječ i je li ta tvrtka organizirala medijsku promidžbu HT-a. Ako navedeni iznosi nisu točni, pozivam Upravu HT-a da objavi koliko je novaca potrošila za "svakodnevno bombardiranje promidžbenim porukama", kazala je Kolarević. U otvorenom pismu ocjenjuje se da je tako velika reklamna kampanja HT-u nepotrebna jer uživa monopolistički položaj na tržištu. Uprava HT-a zaboravlja kako ima čast, ali i odgovornost upravljati jednom od najvitalnijih hrvatskih tvrtki, koju su svojim novcem izgrađivali hrvatski građani, ističe "Potrošač". "Nažalost, naše ste novce neracionalno potrošili, a pretplatnici se istovremeno žale na previsoke i nejasne račune, te na krađu telefonskih impulsa", stoji u otvorenom pismu "Potrošača". (Hina) bcav md

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙