ZAGREB, 24. rujna (Hina) - Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske "Potrošač" ustvrdilo je danas u otvorenom pismu Upravi Hrvatskog telekoma (HT) da je HT za promidžbu u prvih osam mjeseci ove godine potrošio 61,4 milijuna kuna, a samo
u kolovozu sedam milijuna kuna.
ZAGREB, 24. rujna (Hina) - Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske
"Potrošač" ustvrdilo je danas u otvorenom pismu Upravi Hrvatskog
telekoma (HT) da je HT za promidžbu u prvih osam mjeseci ove godine
potrošio 61,4 milijuna kuna, a samo u kolovozu sedam milijuna
kuna.#L#
Iznos ukupnih troškovima HT-ove medijske kampanje "Potrošaču" je
telefonski dojavio jedan djelatnik ugledne marketinške tvrtke,
koji je želio ostati anoniman. Podatak o sedam milijuna potrošenih
u kolovozu nedavno je objavljen u "Novom listu", rekla je Hini
predsjednica "Potrošača" Jadranka Kolarević.
Nije pojasnila o kojoj je tvrtki riječ i je li ta tvrtka
organizirala medijsku promidžbu HT-a.
Ako navedeni iznosi nisu točni, pozivam Upravu HT-a da objavi
koliko je novaca potrošila za "svakodnevno bombardiranje
promidžbenim porukama", kazala je Kolarević.
U otvorenom pismu ocjenjuje se da je tako velika reklamna kampanja
HT-u nepotrebna jer uživa monopolistički položaj na tržištu.
Uprava HT-a zaboravlja kako ima čast, ali i odgovornost upravljati
jednom od najvitalnijih hrvatskih tvrtki, koju su svojim novcem
izgrađivali hrvatski građani, ističe "Potrošač".
"Nažalost, naše ste novce neracionalno potrošili, a pretplatnici
se istovremeno žale na previsoke i nejasne račune, te na krađu
telefonskih impulsa", stoji u otvorenom pismu "Potrošača".
(Hina) bcav md