FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HT: NAVODI "POTROŠAČA" SU "NEISTINITE TVRDNJE SAMOZVANIH ZAŠTITNIKA POTROŠAČA"

ZAGREB, 24. rujna - Odgovarajući na navode Društva za zaštitu potrošača "Potrošač" kako je Hrvatski telekom (HT) za reklamnu kampanju ove godine potrošio 61,4 milijuna kuna, HT u današnjem priopćenju ocjenjuje da je riječ o "nizu neistinitih tvrdnji samozvanih zaštitnika potrošača".
ZAGREB, 24. rujna - Odgovarajući na navode Društva za zaštitu potrošača "Potrošač" kako je Hrvatski telekom (HT) za reklamnu kampanju ove godine potrošio 61,4 milijuna kuna, HT u današnjem priopćenju ocjenjuje da je riječ o "nizu neistinitih tvrdnji samozvanih zaštitnika potrošača".#L# "Potrošač" je, pozivajući se na izvore u jednoj marketinškoj tvrtki i u dnevnom tisku, danas priopćio da je HT za reklamnu kampanju u prvih osam mjeseci ove godine potrošio 61,4 milijuna kuna, a samo u rujnu sedam milijuna kuna. "Potrošač" ističe da je tako velika kampanja HT-u nepotrebna, jer uživa monopolistički položaj na hrvatskom tržištu, te da za kampanju troši novac pretplatnika. "Razumijevanje marketinških aktivnosti kao potrošnje tuđih novaca svjedoči o dubokom nerazumijevanju tržišne ekonomije, u kojoj se izostanak ulaganja u tržišnu komunikaciju smatra znakom poslovne neodgovornosti", stoji u HT-ovom priopćenju. U HT-u podsjećaju da je HT u svim područjima poslovanja, osim u nepokretnoj mreži, u konkurentskoj utakmici s više komunikacijskih tvrtki i dodaju da je glavnina marketinških aktivnosti usmjerena upravo na područje gdje se HT nalazi u natjecateljskom okruženju. HT u priopćenju nije opovrgnuo iznose koje je po tvrdnjama "Potrošača" potrošio za reklamnu kampanju. (Hina) pp/bcav md

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙