ZAGREB, 24. rujna - Odgovarajući na navode Društva za zaštitu potrošača "Potrošač" kako je Hrvatski telekom (HT) za reklamnu kampanju ove godine potrošio 61,4 milijuna kuna, HT u današnjem priopćenju ocjenjuje da je riječ o "nizu
neistinitih tvrdnji samozvanih zaštitnika potrošača".
ZAGREB, 24. rujna - Odgovarajući na navode Društva za zaštitu
potrošača "Potrošač" kako je Hrvatski telekom (HT) za reklamnu
kampanju ove godine potrošio 61,4 milijuna kuna, HT u današnjem
priopćenju ocjenjuje da je riječ o "nizu neistinitih tvrdnji
samozvanih zaštitnika potrošača".#L#
"Potrošač" je, pozivajući se na izvore u jednoj marketinškoj tvrtki
i u dnevnom tisku, danas priopćio da je HT za reklamnu kampanju u
prvih osam mjeseci ove godine potrošio 61,4 milijuna kuna, a samo u
rujnu sedam milijuna kuna. "Potrošač" ističe da je tako velika
kampanja HT-u nepotrebna, jer uživa monopolistički položaj na
hrvatskom tržištu, te da za kampanju troši novac pretplatnika.
"Razumijevanje marketinških aktivnosti kao potrošnje tuđih novaca
svjedoči o dubokom nerazumijevanju tržišne ekonomije, u kojoj se
izostanak ulaganja u tržišnu komunikaciju smatra znakom poslovne
neodgovornosti", stoji u HT-ovom priopćenju.
U HT-u podsjećaju da je HT u svim područjima poslovanja, osim u
nepokretnoj mreži, u konkurentskoj utakmici s više komunikacijskih
tvrtki i dodaju da je glavnina marketinških aktivnosti usmjerena
upravo na područje gdje se HT nalazi u natjecateljskom okruženju.
HT u priopćenju nije opovrgnuo iznose koje je po tvrdnjama
"Potrošača" potrošio za reklamnu kampanju.
(Hina) pp/bcav md