FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ISTRAŽIVANJE POKAZALO KAKO NAM IZNENAĐENJA POMAŽU UČITI

NEW YORK, 18. rujna (Hina/Reuters) - Budući da ih je teško zaboraviti, iznenađenja nam pomažu u učenju. Znanstvenici su otkrili područje mozga koje je uključeno u proces učenja na temelju iznenađenja.
NEW YORK, 18. rujna (Hina/Reuters) - Budući da ih je teško zaboraviti, iznenađenja nam pomažu u učenju. Znanstvenici su otkrili područje mozga koje je uključeno u proces učenja na temelju iznenađenja. #L# Skupina znanstvenika pod vodstvom dr. Paula Fletchera sa sveučilišta Cambridge u Velikoj Britaniji, promatrala je aktivnost mozga u skupini dobrovoljaca koji su sudjelovali u simulacijskoj vježbi. Sudionici su se pretvarali da rade u farmaceutskoj tvrtki i morali su predvidjeti da li bi neki izmišljen lijek izazvao zamišljen sindrom. U članku objavljenom u online izdanju časopisa "Nature Neuroscience", Fletcher i njegovi suradnici pišu kako se aktivnost u području mozga nazvanom dorsolateralni prefrontalni korteks mijenja ovisno o tome jesu li se ispitanici iznenadili tijekom eksperimenta. U prvoj fazi studije, dok ispitanici nisu znali kako djeluju određeni lijekovi, testovi su pokazivali visoku razinu aktivnosti u tom dijelu mozga. Budući da su ispitanici znali sve više o djelovanju lijekova, rezultati ih više nisu čudili, a aktivnost u dorsolateralnom prefrontalnom korteksu sve se više smanjivala. No, u kasnijim fazama to je područje postalo aktivnije kad su sudionike iznenadili neočekivani odgovori. Studija, tvrde istraživači, podupire teoriju da je nepredvidljivost temelj učenja. (Hina) dgk dgk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙