FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:ISKON INTERNET, 'TOTAL MARKETING' I SEAT O MARKETINGU NA INTERNETU

ZAGREB, 13. rujna (Hina) - Pružatelj usluga pristupa Internetu, tvrtka Iskon Internet, marketinška agencija Total marketing, te zastupnik za vozila marke Seat u Hrvatskoj - tvrtka P.Z. Auto, u iduća će dva tjedna provoditi 'Istraživanje djelotvornosti marketinga na Internetu'.
ZAGREB, 13. rujna (Hina) - Pružatelj usluga pristupa Internetu, tvrtka Iskon Internet, marketinška agencija Total marketing, te zastupnik za vozila marke Seat u Hrvatskoj - tvrtka P.Z. Auto, u iduća će dva tjedna provoditi 'Istraživanje djelotvornosti marketinga na Internetu'. #L# Rečeno je to, između ostalog, na konferenciji za novinare triju tvrtki, koje kao jedan od glavnih ciljeva tog istraživanja ističu velike mogućnosti Interneta kao marketinškog medija. Na konkretnom primjeru jednog oglašivača - Seata, marketinške agencije Total marketing, te Internet portala Iskon, pokušat će se, kroz tu marketinšku kampanju, pokazati da postoje efikasni načini marketinga i oglašavanja na Internetu i u Hrvatskoj. U Europi trenutačno prosječno 0,5 posto svih troškova marketinga tvrtke usmjeravaju u svoje oglašavanje na Internetu, a procjenjuje se kako će do 2005. godine taj udio biti između 3 i 5 posto, rekao je Raimund Wagner, prokurist u tvrtki P.Z. Auto. Ističe kako je potrebno naći interesantna rješenja za oglašavanje na globalnoj mreži, koja ne opterećuju korisnike Interneta i ne svode se samo na 'bannere' ili pak reklamu na četvrtini stranice. Članica Uprave Iskon Interneta d.d. Ivana Šoljan napomenula je kako su vijesti o propadanju Internet kompanija u svijetu imale dosta odjeka i na našem tržištu. Internet je na neki način došao na 'loš glas' što se tiče marketinga, iako to, prema njenom mišljenju, nije temeljeno na nekim konkretnim podatcima. Tako je primjerice iznijet podatak da Iskonov portal bilježi i do 60 tisuća posjeta dnevno, a broj korisnika Interneta u Hrvatskoj u stalnom je porastu. Odgovarajući na novinarska pitanja, istaknula je kako je za Internet providere u Hrvatskoj trenutačno najveći i najozbiljniji problem monopol Hrvatskog telekoma (HT). Šoljan je naglasila i kako posljednji rebalans tarifa HT-a donosi poskupljenje korištenja Interneta za sve korisnike koji ne plaćaju pretplatu za Internet, a takvih je, po nekim podatcima, u Hrvatskoj 95 posto. Za 5 posto privatnih korisnika Interneta koji su pretplatnici, korištenje Interneta je pojeftinilo, a i pretplata je smanjena. (Hina) ggr bn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙