ZAGREB, 13. rujna (Hina) - Pružatelj usluga pristupa Internetu, tvrtka Iskon Internet, marketinška agencija Total marketing, te zastupnik za vozila marke Seat u Hrvatskoj - tvrtka P.Z. Auto, u iduća će dva tjedna provoditi
'Istraživanje djelotvornosti marketinga na Internetu'.
ZAGREB, 13. rujna (Hina) - Pružatelj usluga pristupa Internetu,
tvrtka Iskon Internet, marketinška agencija Total marketing, te
zastupnik za vozila marke Seat u Hrvatskoj - tvrtka P.Z. Auto, u
iduća će dva tjedna provoditi 'Istraživanje djelotvornosti
marketinga na Internetu'. #L#
Rečeno je to, između ostalog, na konferenciji za novinare triju
tvrtki, koje kao jedan od glavnih ciljeva tog istraživanja ističu
velike mogućnosti Interneta kao marketinškog medija.
Na konkretnom primjeru jednog oglašivača - Seata, marketinške
agencije Total marketing, te Internet portala Iskon, pokušat će se,
kroz tu marketinšku kampanju, pokazati da postoje efikasni načini
marketinga i oglašavanja na Internetu i u Hrvatskoj.
U Europi trenutačno prosječno 0,5 posto svih troškova marketinga
tvrtke usmjeravaju u svoje oglašavanje na Internetu, a procjenjuje
se kako će do 2005. godine taj udio biti između 3 i 5 posto, rekao je
Raimund Wagner, prokurist u tvrtki P.Z. Auto. Ističe kako je
potrebno naći interesantna rješenja za oglašavanje na globalnoj
mreži, koja ne opterećuju korisnike Interneta i ne svode se samo na
'bannere' ili pak reklamu na četvrtini stranice.
Članica Uprave Iskon Interneta d.d. Ivana Šoljan napomenula je kako
su vijesti o propadanju Internet kompanija u svijetu imale dosta
odjeka i na našem tržištu. Internet je na neki način došao na 'loš
glas' što se tiče marketinga, iako to, prema njenom mišljenju, nije
temeljeno na nekim konkretnim podatcima. Tako je primjerice
iznijet podatak da Iskonov portal bilježi i do 60 tisuća posjeta
dnevno, a broj korisnika Interneta u Hrvatskoj u stalnom je
porastu.
Odgovarajući na novinarska pitanja, istaknula je kako je za
Internet providere u Hrvatskoj trenutačno najveći i najozbiljniji
problem monopol Hrvatskog telekoma (HT). Šoljan je naglasila i kako
posljednji rebalans tarifa HT-a donosi poskupljenje korištenja
Interneta za sve korisnike koji ne plaćaju pretplatu za Internet, a
takvih je, po nekim podatcima, u Hrvatskoj 95 posto. Za 5 posto
privatnih korisnika Interneta koji su pretplatnici, korištenje
Interneta je pojeftinilo, a i pretplata je smanjena.
(Hina) ggr bn