FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: BRIJUNI:RADIONICA O RAZVOJU ISTARSKOG TURIZMA

BRIJUNI, 10. rujna (Hina) - Budući razvoj turizma Istre, naziv je radionice održane danas na Brijunima, na kojem su sudionicima skupa, čelnicima turističkih tvrtki, načelnicima općina i gradonačelnicima te predstavnicima Turističke zajednice, županijskog poglavarstva i županijske gospodarske komore, govorili predstavnici španjolske tvrtke "THR" iz Barcelone koja je izradila Strateški marketing plan hrvatskog turizma.
BRIJUNI, 10. rujna (Hina) - Budući razvoj turizma Istre, naziv je radionice održane danas na Brijunima, na kojem su sudionicima skupa, čelnicima turističkih tvrtki, načelnicima općina i gradonačelnicima te predstavnicima Turističke zajednice, županijskog poglavarstva i županijske gospodarske komore, govorili predstavnici španjolske tvrtke "THR" iz Barcelone koja je izradila Strateški marketing plan hrvatskog turizma.#L# Na konferenciji za novinare istaknuto je kako se na skupu govorilo o novim trendovima u turizmu i "izgradnji Istre kao svjetski poznate turističke destinacije". Po riječima člana poglavarstva Istarske županije zaduženog za turizam Veljka Ostojića, Istru se želi preobraziti iz turističke destinacije sa dvije, dvije i pol zvjezdice u odredište sa četiri zvjezdice. Današnja radionica ima za cilj zajedničko promišljanje što Istra može biti za nekoliko godina. Želimo prepoloviti nezaposlenost, želimo upravljati procesima u turizmu i gospodarstvu u cjelini i naprosto ništa ne prepustiti slučaju, ustvrdio je župan Ivan Jakovčić dodavši kako će upravo iz tog razloga koristiti znanja svjetski poznatih stručnjaka. Predstavnik tvrtke "THR" Eulogio Bordas kazao je kako je njegova tvrtka do sada radila strateške programe razvoja turizma u najpoznatijim europskim zemljama te kako se bavi stvaranjem novih turističkih odredišta i privlačenjem ulagača u njih. Na upit novinara koliko je u europskim i svjetskim turističkim krugovima Istra danas poznata, ustvrdio je da je zapravo Istra najpoznatija hrvatska turistička regija osobito po nekim užim specijalnostima. Podsjetio je na svoju procjenu iz 1989. godine kada je, kaže, rekao kako je Istra opasna konkurencija španjolskom turizmu. Odgovarajući na pitanje u kojim bi pravcima istarski turizam stoga trebao krenuti, Ostojić je napomenuo je da postoje mnoge netaknute turističke zone no kako će tek novi master plan Istre koji je u izradi dati odgovore na ta pitanja. (Hina) dspo db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙