BRIJUNI, 10. rujna (Hina) - Budući razvoj turizma Istre, naziv je radionice održane danas na Brijunima, na kojem su sudionicima skupa, čelnicima turističkih tvrtki, načelnicima općina i gradonačelnicima te predstavnicima Turističke
zajednice, županijskog poglavarstva i županijske gospodarske komore, govorili predstavnici španjolske tvrtke "THR" iz Barcelone koja je izradila Strateški marketing plan hrvatskog turizma.
BRIJUNI, 10. rujna (Hina) - Budući razvoj turizma Istre, naziv je
radionice održane danas na Brijunima, na kojem su sudionicima
skupa, čelnicima turističkih tvrtki, načelnicima općina i
gradonačelnicima te predstavnicima Turističke zajednice,
županijskog poglavarstva i županijske gospodarske komore,
govorili predstavnici španjolske tvrtke "THR" iz Barcelone koja je
izradila Strateški marketing plan hrvatskog turizma.#L#
Na konferenciji za novinare istaknuto je kako se na skupu govorilo o
novim trendovima u turizmu i "izgradnji Istre kao svjetski poznate
turističke destinacije". Po riječima člana poglavarstva Istarske
županije zaduženog za turizam Veljka Ostojića, Istru se želi
preobraziti iz turističke destinacije sa dvije, dvije i pol
zvjezdice u odredište sa četiri zvjezdice.
Današnja radionica ima za cilj zajedničko promišljanje što Istra
može biti za nekoliko godina. Želimo prepoloviti nezaposlenost,
želimo upravljati procesima u turizmu i gospodarstvu u cjelini i
naprosto ništa ne prepustiti slučaju, ustvrdio je župan Ivan
Jakovčić dodavši kako će upravo iz tog razloga koristiti znanja
svjetski poznatih stručnjaka.
Predstavnik tvrtke "THR" Eulogio Bordas kazao je kako je njegova
tvrtka do sada radila strateške programe razvoja turizma u
najpoznatijim europskim zemljama te kako se bavi stvaranjem novih
turističkih odredišta i privlačenjem ulagača u njih. Na upit
novinara koliko je u europskim i svjetskim turističkim krugovima
Istra danas poznata, ustvrdio je da je zapravo Istra najpoznatija
hrvatska turistička regija osobito po nekim užim specijalnostima.
Podsjetio je na svoju procjenu iz 1989. godine kada je, kaže, rekao
kako je Istra opasna konkurencija španjolskom turizmu.
Odgovarajući na pitanje u kojim bi pravcima istarski turizam stoga
trebao krenuti, Ostojić je napomenuo je da postoje mnoge netaknute
turističke zone no kako će tek novi master plan Istre koji je u
izradi dati odgovore na ta pitanja.
(Hina) dspo db