FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: UZ PORAST TURISTIČKOG PROMETA SLABI FINANCIJSKI EFEKTI

UMAG, 20. srpnja (Hina) - Unatoč dobrim podacima o porastu broja turista i ostvarenih noćenja od 8 do 10 posto financijski pokazatelji vrlo su loši, čemu su glavni razlozi precijenjena kuna i slaba turistička potrošnja, upozoreno je na današnjoj sjednici Predsjedništva Hrvatske udruge hotelijera i restoratera (HUH).
UMAG, 20. srpnja (Hina) - Unatoč dobrim podacima o porastu broja turista i ostvarenih noćenja od 8 do 10 posto financijski pokazatelji vrlo su loši, čemu su glavni razlozi precijenjena kuna i slaba turistička potrošnja, upozoreno je na današnjoj sjednici Predsjedništva Hrvatske udruge hotelijera i restoratera (HUH).#L# Po ocjeni predsjednika HUH-a Ivana Šorića potrošnja turista je ispod svih razina očekivanja hotelijera, ugostitelja , privatnih domaćinstava i trgovaca. S nepovoljnim tečaja kune prema njemačkoj marci, prema kojem je kuna od veljače do danas ojačala za oko 8 posto, i uz postojeću stopu inflacije, Hrvatska je postala skupa turistička destinacija na štetu kako turista tako i hotelijera. Stoga će hotelijeri ovakvim nerealnim tečajem izgubiti sve ono što su dobili na račun nulte stope PDV-a za organizirani turizam, upozorio je Šorić. Potpredsjednik HUH-a i direktor porečke Rivijere Franko Palma na primjeru ove turističke tvrtke ustvrdio je kako će Rivijera unatoč 17-postotnom većem broju noćenja od lanjskog ostvariti svega 6 posto veći financijski promet. Po njegovoj tvrdnji Rivijera će upravo iz tog razloga izgubiti 16 milijuna kuna, onoliko koliko joj je donijela nulta stopa PDV-a za organizirani turizam. Palma nadalje drži kako uz nerealan tečaj kune u odnosu na marku uzroke niske izvanpansionske potrošnje valja tražiti i u strukturi gostiju koja se nije promijenila u korist većih potrošača. Stoga drži kako će daljnje održavanje ovakvog, kako je rekao "nerealnog tečaja kune u odnose na marku", u cijelosti srušiti sve pozitivne efekte nulte stope PDV-a za organizirani turizam. Govoreći o pripremama za slijedeću turističku sezonu predsjednik HUH-a Ivan Šorić istaknuo je kako su sve veće hotelsko-turističke tvrtke već donijele strategiju prodaje za iduću godinu, pa i cijene prodaje koje su izražene u eurima poput ostalih konkurentskih zemalja. Šorić je ujedno svjestan činjenice kako će ovogodišnja turistička sezona polučiti negativne efekte iduće turističke sezone a skupoća izvanpansionske potrošnje, smatra on, neminovno će odvesti dio gostiju u druge jeftinije turističke destinacije poput Turske i Tunisa. (Hina) spd ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙