FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VIŠE CIJENE KRUHA OD DANAS, MILIJEČNIH PROIZVODA OD SUTRA

ZAGREB, 30. travnja (Hina) - Cijene kruha Zagrebačkih pekarni Klara od danas su više i to u prosjeku pet posto pri čemu nisu mijenjane cijene crnog, polubijelog kruha i peciva.
ZAGREB, 30. travnja (Hina) - Cijene kruha Zagrebačkih pekarni Klara od danas su više i to u prosjeku pet posto pri čemu nisu mijenjane cijene crnog, polubijelog kruha i peciva.#L# Najveća domaća mljekarska grupacija Lura od sutra će povećati cijene mliječnih prerađevina - od 2 do 5 posto, dok će cijena njihova svježeg mlijeka do daljnjeg ostati nepromijenjena, a pojeftinit će voćni sokovi - od tri do 20 posto. Nakon prošlotjednog povećanja cijena kruha križevačkog Mlinare, te današnjeg Klare očekuje se rast cijena i kod drugih proizvođača u Hrvatskoj, te kod privatnih pekara koji su već ranije zahtijevali korekciju cijena. Na prošlotjednom sastanku u Žitozajednici velike domaće mlinsko- pekarske tvrtke dogovorile su da će se rast cijena kruha prebaciti na skuplje vrste, kako bi se barem djelomično ublažio efekta poskupljenja posebice na socijalno osjetljive kategorije stanovništva. Rast cijena kruha i mlijeka opravdava se rastom cijena energenata, posebice nafte te drugih ulaznih troškova, a pekari smatraju kako bi Vlada trebala imati jasnu strategiju što se tiče cijena goriva budući da je cijena goriva "generator promjena" cijena svih drugih proizvoda. Klara je promijenila cijene u dijelu svog asortimana i to u rasponu od 1,72 posto do deset posto, izjavio je za Hinu glasnogovornik tvrtke Darko Hibler. Osim što se rast cijena goriva odražava na povećanje troškova u samoj proizvodnji, posebno utječe na transprotni dio budući da Klara ima 140 vozila koji dnevno i po nekoliko puta razvoze kruh na 3000 lokacija u gradu Zagrebu. U Luri d.d. kažu kako neće mijenjati cijenu svoga svježeg mlijeka, a kada do promjene dođe na vrijeme će izvijestiti javnost tj. svoje potrošače. Proizvodni asortiman Lure ima više od 120 različitih proizvoda i njihova se cijena prije svega formira prema pozicioniranju svakog pojedinog proizvoda na tržištu, kažu u Luri. Tako će od sutra biti korigirane cijene nekih Lurinih proizvoda i to npr. jogurta (od 200 grama) - cijena će biti veća za približno dva posto, tekućeg jogurta (180 g.) oko četiri posto, ab kultura, bio jogurta (330 grama) oko pet posto. Cijene pojedinih Lurinih sireva robne marke Sirela porast će do pet posto (npr. podravec, gouda, dimsi, ribanac, te sir za pizzu). Istodobno cijene voćnih sokova marke Bono u Luri će od sutra smanjiti u iznosu od tri do 20 posto ovisno o okusu i pakiranju. U Luri napominju kako su nakon ulaska u WTO, već početkom ove godine smanjili cijene trgovačkih roba koje tvrtka distribuira u Hrvatskoj npr. pojedine sireve od pet do deset posto i dr. Nakon rasta cijena vodećih proizvođača idućih dana očekuje se korigiranje cijena i drugih širom Hrvatske. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙