ZAGREB, 27. siječnja (Hina) - Na mnoštvu europskih televizija uvedene su stroge zabrane oglašivanja, odnosno reklamiranja, namijenjenog djeci! U više europskih država pokušava se od ekonomske propagande zaštititi najmlađe gledatelje i
slušatelje.
ZAGREB, 27. siječnja (Hina) - Na mnoštvu europskih televizija
uvedene su stroge zabrane oglašivanja, odnosno reklamiranja,
namijenjenog djeci! U više europskih država pokušava se od
ekonomske propagande zaštititi najmlađe gledatelje i slušatelje.
#L#
U kontekstu razmišljanja o potrebi zaštite najmlađih hrvatskih
gledatelja tv-programa, kršćansko-obiteljska revija 'Kana'
ponudila je svojim čitateljima na razmišljanje nekoliko modela
zaštite najmlađih, a za kojima su posegnule medijski nešto
razvijenije europske zemlje.
U Belgiji se zabranjuje oglašivanje namijenjeno djeci pet minuta
prije emisije za mlade gledatelje i pet minuta nakon nje.
U Francuskoj je od 1992. godine zabranjeno neposredno nagovaranje
maloljetnika na kupovanje proizvoda, odnosno manipuliranje
njihovim neiskustvom i lakovjernošću.
U Grčkoj se zabranjuje prikazivanje spotova o igračkama od 7,00 do
22,00 sata.
U Nizozemskoj je zabranjeno prekidanje emisija namijenjenih
mlađima od dvanaest godina oglasnim porukama.
U Švedskoj se zabranjuje televizijsko oglašavanje namijenjeno
mlađima od 12 godina. Slično je i u Danskoj.
Koji bi od spomenutih modela pristajao Hrvatskoj?
(Hina) ld ld