FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SPASIMO DJECU OD REKLAMA!

ZAGREB, 27. siječnja (Hina) - Na mnoštvu europskih televizija uvedene su stroge zabrane oglašivanja, odnosno reklamiranja, namijenjenog djeci! U više europskih država pokušava se od ekonomske propagande zaštititi najmlađe gledatelje i slušatelje.
ZAGREB, 27. siječnja (Hina) - Na mnoštvu europskih televizija uvedene su stroge zabrane oglašivanja, odnosno reklamiranja, namijenjenog djeci! U više europskih država pokušava se od ekonomske propagande zaštititi najmlađe gledatelje i slušatelje. #L# U kontekstu razmišljanja o potrebi zaštite najmlađih hrvatskih gledatelja tv-programa, kršćansko-obiteljska revija 'Kana' ponudila je svojim čitateljima na razmišljanje nekoliko modela zaštite najmlađih, a za kojima su posegnule medijski nešto razvijenije europske zemlje. U Belgiji se zabranjuje oglašivanje namijenjeno djeci pet minuta prije emisije za mlade gledatelje i pet minuta nakon nje. U Francuskoj je od 1992. godine zabranjeno neposredno nagovaranje maloljetnika na kupovanje proizvoda, odnosno manipuliranje njihovim neiskustvom i lakovjernošću. U Grčkoj se zabranjuje prikazivanje spotova o igračkama od 7,00 do 22,00 sata. U Nizozemskoj je zabranjeno prekidanje emisija namijenjenih mlađima od dvanaest godina oglasnim porukama. U Švedskoj se zabranjuje televizijsko oglašavanje namijenjeno mlađima od 12 godina. Slično je i u Danskoj. Koji bi od spomenutih modela pristajao Hrvatskoj? (Hina) ld ld

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙