FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DJECA KOJA VEČERAJU UZ TV JEDU MANJE VOĆA I POVRĆA

CHICAGO, 9. siječnja (Hina/Reuters) - Djeca koja za vrijeme jela gledaju televiziju, jedu manje voća i povrća te češće jedu pizzu i sendviče i piju pića s kofeinom, izvijestili su američki istraživači.
CHICAGO, 9. siječnja (Hina/Reuters) - Djeca koja za vrijeme jela gledaju televiziju, jedu manje voća i povrća te češće jedu pizzu i sendviče i piju pića s kofeinom, izvijestili su američki istraživači. #L# Izvješće sa sveučilišta Tufts u Bostonu temelji se na ispitivanju prehrambenih navika 91 obitelji. Katharine Coon, glavna autorica studije, ističe da mnogi faktori mogu povezivati prehrambene navike i gledanje televizije, ali pretpostavlja da velik utjecaj imaju sama televizija i hrana koju reklamira. Studiju je objavila Američka pedijatrijska akademija na web siteu http://www.pediatrics.org. Katherine Coon ima tri pretpostavke o tome što se događa. "Prva je ta da često gledanje televizije znači i sklonost skretanju pozornosti s jela. Takve su obitelji sklonije odabiru lakšeg rješenja", rekla je. "Može i ne mora biti slučajna podudarnost činjenica da televizija promiče baš takvu prehrambenu kulturu, dok su voće i povrće više povezani s obiteljskim večerama za stolom. Rijetko tko će usput zgrabiti jabuku ili bananu, češće će to biti konzervirana hrana. Tako televizija može biti pokazatelj obiteljske kulture", dodala je Katharine Coon. "Osim toga, večera pred televizorom češća je u obiteljima u kojima je majka nižeg obrazovanja, odnosno koja je postigla lošije rezultate na testu o kvaliteti hrane i bolestima", rekla je znanstvenica dodajući da je gledanje televizije uz jelo učestalije u obiteljima s jednim roditeljem. "Zadnja je pretpostavka, a ta je možda i najjača, da sama televizija ima generalizirajući učinak" te da reklame na televiziji utječu na prehrambene navike u nekoj obitelji. U studiji nije istankuto je li hrana u obiteljima koje su sudjelovale u istraživanju bila donijeta iz restorana ili svježe pripremljena. "Obitelji koje isključuju televizor u vrijeme jela odvajaju obrok od televizijskoga svijeta pa možemo reći da povlače granicu između prehrambenih navika i kulture svoje obitelji i kulture koju promiče televizija", zaključili su istraživači. (Hina) dgk dgk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙