FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OD ATOMSKIH TOPLICA OSTALO SAMO "A"

LJUBLJANA, 3. siječnja (Hina) - Promjena naziva poznatog slovenskog prirodnog liječilišta uz rijeku Sutlu podigla je aferu za koju jedni misle da je dobro osmišljena reklamna akcija, a drugi da je bezobrazluk bez presedana. Atomske toplice blizu Podčetrtka ubuduće će se u inozemnim katalozima reklamirati kao "Terme Olimia". Lokalni stanovnici kojih egzistencija ovisi o oko 300 tisuća posjetitelja koji se svake godine okupaju u prirodnoj termalnoj vodi, posjećuju pavlinski samostan Olimje ili imaju terapijske programe u jednom od tamošnjih hotela ogorčeni su. Neki su čak zatražili da se o promjeni tradicionalnog naziva njihovih toplica održi referendum, u čemu ih podržava Franc Renier, nestor turizma u tom kraju."Riječ je o nesporazumu ili neshvaćanju našeg projekta. Tvrtka će se i dalje zvati Atomske toplice, ali ćemo u inozemstvu liječilište tržišno predstavljati kao Terme Olimia." - izjavio je za poslovni list "Finance" Miro Kline iz Ljubljane, čija je marketinška agencija novoj upravi predložila izmjenu imena Atomskih toplica. Riječ koja je prije 40 godina u nazivu tog turističkog kraja bila svojevrsni hit jer se energija atoma povezivala s napretkom i zdravljem u međuvremenu je naime postala opasan marketinški balast koji neupućene turiste može odvratiti od dolaska. Kad prođu
LJUBLJANA, 3. siječnja (Hina) - Promjena naziva poznatog slovenskog prirodnog liječilišta uz rijeku Sutlu podigla je aferu za koju jedni misle da je dobro osmišljena reklamna akcija, a drugi da je bezobrazluk bez presedana. Atomske toplice blizu Podčetrtka ubuduće će se u inozemnim katalozima reklamirati kao "Terme Olimia". Lokalni stanovnici kojih egzistencija ovisi o oko 300 tisuća posjetitelja koji se svake godine okupaju u prirodnoj termalnoj vodi, posjećuju pavlinski samostan Olimje ili imaju terapijske programe u jednom od tamošnjih hotela ogorčeni su. Neki su čak zatražili da se o promjeni tradicionalnog naziva njihovih toplica održi referendum, u čemu ih podržava Franc Renier, nestor turizma u tom kraju. "Riječ je o nesporazumu ili neshvaćanju našeg projekta. Tvrtka će se i dalje zvati Atomske toplice, ali ćemo u inozemstvu liječilište tržišno predstavljati kao Terme Olimia." - izjavio je za poslovni list "Finance" Miro Kline iz Ljubljane, čija je marketinška agencija novoj upravi predložila izmjenu imena Atomskih toplica. Riječ koja je prije 40 godina u nazivu tog turističkog kraja bila svojevrsni hit jer se energija atoma povezivala s napretkom i zdravljem u međuvremenu je naime postala opasan marketinški balast koji neupućene turiste može odvratiti od dolaska. Kad prođu sadašnji nesporazumi, ostat će dobra reklama koju je izazvala polemika oko promjena naziva, smatra Kline. (Hina) fl

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙