LJUBLJANA, 3. siječnja (Hina) - Promjena naziva poznatog slovenskog prirodnog liječilišta uz rijeku Sutlu podigla je aferu za koju jedni misle da je dobro osmišljena reklamna akcija, a drugi da je bezobrazluk bez presedana. Atomske
toplice blizu Podčetrtka ubuduće će se u inozemnim katalozima reklamirati kao "Terme Olimia". Lokalni stanovnici kojih egzistencija ovisi o oko 300 tisuća posjetitelja koji se svake godine okupaju u prirodnoj termalnoj vodi, posjećuju pavlinski samostan Olimje ili imaju terapijske programe u jednom od tamošnjih hotela ogorčeni su. Neki su čak zatražili da se o promjeni tradicionalnog naziva njihovih toplica održi referendum, u čemu ih podržava Franc Renier, nestor turizma u tom kraju."Riječ je o nesporazumu ili neshvaćanju našeg projekta. Tvrtka će se i dalje zvati Atomske toplice, ali ćemo u inozemstvu liječilište tržišno predstavljati kao Terme Olimia." - izjavio je za poslovni list "Finance" Miro Kline iz Ljubljane, čija je marketinška agencija novoj upravi predložila izmjenu imena Atomskih toplica. Riječ koja je prije 40 godina u nazivu tog turističkog kraja bila svojevrsni hit jer se energija atoma povezivala s napretkom i zdravljem u međuvremenu je naime postala opasan marketinški balast koji neupućene turiste može odvratiti od dolaska. Kad prođu
LJUBLJANA, 3. siječnja (Hina) - Promjena naziva poznatog
slovenskog prirodnog liječilišta uz rijeku Sutlu podigla je aferu
za koju jedni misle da je dobro osmišljena reklamna akcija, a drugi
da je bezobrazluk bez presedana. Atomske toplice blizu Podčetrtka
ubuduće će se u inozemnim katalozima reklamirati kao "Terme
Olimia". Lokalni stanovnici kojih egzistencija ovisi o oko 300
tisuća posjetitelja koji se svake godine okupaju u prirodnoj
termalnoj vodi, posjećuju pavlinski samostan Olimje ili imaju
terapijske programe u jednom od tamošnjih hotela ogorčeni su. Neki
su čak zatražili da se o promjeni tradicionalnog naziva njihovih
toplica održi referendum, u čemu ih podržava Franc Renier, nestor
turizma u tom kraju.
"Riječ je o nesporazumu ili neshvaćanju našeg projekta. Tvrtka će
se i dalje zvati Atomske toplice, ali ćemo u inozemstvu liječilište
tržišno predstavljati kao Terme Olimia." - izjavio je za poslovni
list "Finance" Miro Kline iz Ljubljane, čija je marketinška
agencija novoj upravi predložila izmjenu imena Atomskih toplica.
Riječ koja je prije 40 godina u nazivu tog turističkog kraja bila
svojevrsni hit jer se energija atoma povezivala s napretkom i
zdravljem u međuvremenu je naime postala opasan marketinški balast
koji neupućene turiste može odvratiti od dolaska. Kad prođu
sadašnji nesporazumi, ostat će dobra reklama koju je izazvala
polemika oko promjena naziva, smatra Kline.
(Hina) fl