FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PERSPEKTIVE HRVATSKOG TURIZMA U NOVOM TISUĆLJEĆU - IZVRSNE!

ZAGREB, 2. siječnja (Hina) - Uspješna turistička sezona 2000. i povratak turista u Hrvatsku upućuju na to da su perspektive hrvatskog turizma u novom tisućljeću izvrsne, a kao gospodarska djelatnost turizam definitivno postaje strateško opredjeljenje hrvatske Vlade.
ZAGREB, 2. siječnja (Hina) - Uspješna turistička sezona 2000. i povratak turista u Hrvatsku upućuju na to da su perspektive hrvatskog turizma u novom tisućljeću izvrsne, a kao gospodarska djelatnost turizam definitivno postaje strateško opredjeljenje hrvatske Vlade.#L# Ocjena je to predsjednika hrvatske Vlade Ivice Račana koju uz ocjene o perspektivama hrvatskog turizmu ministrice turizma Pave Župan Rusković, ministra za obrt, malo i srednje poduzetništvo Željka Peceka i ministra za europske integracije Ivana Jakovčića donosi u prosinačkom broju Stručna revija za turizam UT (Ugostiteljstvo i turizam).#L# Račan je naglasio kako je hrvatska Vlada već u ovoj godini započela provoditi niz mjera za poticanje turizma, od privatizacije hotelsko-ugostiteljskih tvrtki, smanjenja poreza, povezivanja poljoprivrednika i hotelijera do ulaganja u zapostavljene oblike turizma. Razvoj turizma u Hrvatskoj ovisit će najvećim dijelom o nama samima odnosno onome koliko budemo znali iskoristiti svoja prirodna bogatstva, kulturnu baštinu, dosjetljivost i poslovni duh naših ljudi. Kroz prave poticaje države kao i mijenjanje turističke ponude kombiniranjem tradicionalnih i modernijih oblike turizma, možemo stvoriti još privlačniju sliku Hrvatske u svijetu, kazao je Račan. Ministrica turizma Pave Župan Rusković smatra da u novo tisućljeće hrvatski turizam ulazi s velikim ciljevima, ali i realnom osnovom da se ciljevi realiziraju u idućih nekoliko godina. Pri tome, ministrica naglašava kako sve one koji se bave turizmom očekuje puno posla. Osnovna zadaća hrvatskog turizma u idućem razdoblju je što prije riješiti probleme neodgovarajuće infrastrukture i prometne povezanost, a na državi je poticanje poduzetničke svijesti povoljnim kreditima ne bi li ljudi shvatili da mogu i sami nešto raditi te tako doprinijeti razvoju turističke ponude. Time se može najprije očekivati i produljenje sezone, što je jedan od ciljeva nove strategije hrvatskog turizma. Župan Rusković je dodala kako pri tome posebno veseli interes za privatizaciju hotelskih tvrtki i vjeruje kako će novi potencijalni investitori i vlasnici potaknuti poslovni duh i u naših ljudi da krenu u poslove, a ne da čekaju da im se nešto "servira na pladnju". S ministricom turizma slaže se i ministar za obrt, malo i srednje poduzetništvo Željko Pecek koji perspektive hrvatskog turizma u novom tisućljeću vidi u oživljavanju poduzetničkog duha te osmišljavanju nove turističke ponude. U tom dijelu veliku ulogu imat će malo gospodarstvo jer je vitalno i prilagodljivo te kao takvo može i najbrže reagirati, drži Pecek. S tim ciljem su ove godine Ministarstvo turizma i Ministarstvo za obrt, malo i srednje poduzetništvo sklopili ugovore o kreditnim linijama s pet poslovnih banaka namijenjenih razvoju malog gospodarstva u turizmu. Uz to, Pecek dodaje kako unatoč dugoj i bogatoj tradiciji, hrvatski turizam u idućim godinama mora ponuditi nove usluge i kvalitetu da bi bio konkurentan. Pri tome, u ponudi potrebno je razvijati selektivne vrste turizma vezane uz kontinentalni odnosno obalni dio te spojiti zeleno-kontinentalni i plavo-morski turizam. Ministar za europske integracije Ivan Jakovčić drži da je turizam najbliži kriterijima Europske unije o kojoj će dijelom ovisiti i razvoj te grane u novom tisućljeću. Isto tako, turizam je definitivno najbolji hrvatski predstavnik u europskom gospodarstvu jer, kako ocjenjuje Jakovčić, to je za sada jedini sektor koji, iako još ne u potpunosti, zadovoljava četiri osnovne slobode Europske unije - slobodno kretanje ljudi, roba, usluga i kapitala, a što je i u Hrvatskoj primjetno u vrijeme trajanja turističke sezone. Hrvatski turizam će u novom tisućljeću morati postati konkurentniji i prilagodljiviji mjerama EU-a. Pri tome Jakovčić pojašnjava da se i u EU događa nov pristup kreiranju zajedničke turističke strategije koji počiva na tri stupa - konkurentnosti, kvaliteti i održivim ekološkim standardima. Za hrvatski je turizam stoga, drži Jakovčić, u idućim godinama važno pronaći strateške partnere za udruživanje u poslovnim projektima kao i zajedničko sudjelovanje u inicijativama i programima EU-a. Hrvatski turizam traži restrukturiranje i pozicioniranje na međunarodnom turističkom tržištu, a za to će nam, kako smatra Jakovčić, definitivno trebati pomoć i stranih stručnjaka i kapitala. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙