ZAGREB, 27. studenoga (Hina) - Internet kompanija WLW (Was liefert was), vodeća europska Internet kompanija na području "business to business" poslovnih informacija, obilježila je danas deset godina poslovanja u Hrvatskoj. Tom je
prigodom u Art Net klubu u Zagrebu organiziran i Dan otvorenih vrata namijenjen poslovnim partnerima te sadašnjim i budućim suradnicima.
ZAGREB, 27. studenoga (Hina) - Internet kompanija WLW (Was liefert
was), vodeća europska Internet kompanija na području "business to
business" poslovnih informacija, obilježila je danas deset godina
poslovanja u Hrvatskoj. Tom je prigodom u Art Net klubu u Zagrebu
organiziran i Dan otvorenih vrata namijenjen poslovnim partnerima
te sadašnjim i budućim suradnicima.#L#
Kako je istaknuo direktor hrvatske podružnice WLW-a Zvjezdan
Čorbić, tijekom današnjeg dana posjetitelji mogu i sami
pretraživati WLW bazu poslovnih podataka na Internetu. Naime, WLW
tražilica sadrži informacije o 410 tisuća poduzeća iz 15 europskih
država te više od 70 tisuća proizvoda ili usluga.
Prednosti WLW tražilice u odnosu na korištenje klasičnih alata za
pretraživanje, kazao je Čorbić, su besplatno pretraživanje baze te
slanje direktnog upita jednom ili više dobavljača istovremeno.
Poslovnu bazu WLW-a, dodao je Čurbić, godišnje posjeti 15 milijuna
poslovnih ljudi (od čega milijun iz Hrvatske) koji proslijede više
od milijun "online" upita, ponuda i narudžbi.
Bazu je moguće pretraživati na 11 jezika, uključujući i hrvatski, a
u bazi se nalazi i 15 tisuća hrvatskih tvrtki. Baza je namijenjena
prije svega osobama u odjelima nabave, prodaje i marketinga u
potrazi za novim poslovnim partnerima.
Čorbić je najavio i suradnju sa svjetskom Internet tražilicom
Google. Pregovori su u završnoj fazi te se očekuje da bi do kraja
ovoga mjeseca trebali biti realizirani. Tako će upisivanjem neke od
24 tisuće ključnih riječi, prilikom pretraživanja Googlea na
hrvatskom jeziku, prvi ponuđeni rezultat pretraživanja uvijek biti
link na poslovnu tražilicu WLW-a.
Na konferenciji za novinare tvrtka WLW predstavila je i dva nova CD-
ROM izdanja: CD-BOOK CE 2003 i CD-Marketing 2/2002, namijenjena
tvrtkama koje nemaju pristup Internetu.
Tijekom današnjih Dana otvorenih vrata bit će održane i dvije
prezentacije s temom korištenja Interneta u poslovanju. Do sada su
dani otvorenih vrata održani u Splitu i Rijeci, a okupili su 300
sudionika.
(Hina) tp ds