FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ČAK 89 POSTO HRVATSKIH TVRTKI PLANIRA IZLAZAK NA NOVA TRŽIŠTA

ZAGREB, 14. studenoga (Hina) - Čak 89 posto hrvatskih tvrtki planira izlazak na nova tržišta u usporedbi sa 74 posto srednjoeuropskih, dok njih 95 posto planira razvoj i lansiranje novih proizvoda naspram 84 posto tvrki u srednjoj Europi.
ZAGREB, 14. studenoga (Hina) - Čak 89 posto hrvatskih tvrtki planira izlazak na nova tržišta u usporedbi sa 74 posto srednjoeuropskih, dok njih 95 posto planira razvoj i lansiranje novih proizvoda naspram 84 posto tvrki u srednjoj Europi.#L# Istodobno, hrvatske tvrtke pokazuju zaostajanje za srednjoeuropskim u odnosima prema klijentima i potrošačima, ponudi proizvoda te informatičkoj tehnologiji. Pokazali su to rezultati istraživanja "Održavanje konkurentskih sposobnosti - usporedba uspješnosti proizvodnog sektora u Srednjoj Europi s naglaskom na stanje i perspektive hrvatskih poduzeća", koje je danas predstavila tvrtka Deloite & Touche. Što se, pak, tiče budućih strateških inicijativa, 84 posto hrvatskih tvrtki ima u pripremi restrukturiranje, u usporedbi sa srednjoeuropskim prosjekom od 53 posto. Prema istraživanju, hrvatski menadžeri provode više vremena od svojih srednjoeuropskih kolega baveći se aktivnostima unapređenja poslovanja. Tako je 68 posto tvrtki koje su sudjelovale u istraživanju istaknulo kako njihovi menadžeri provode više od pet dana mjesečno baveći se aktivnostima unapređenja poslovanja, dok je to vrijedilo za 42 posto srednjoeuropskih tvrtki. Područja, pak, u kojima hrvatske tvrtke zaostaju za srednjoeuropskim su orijentiranost prema klijentima, odnosno potrošačima, ponuda odnosno širina proizvode te informatička tehnologija. Stoga bi, kako je naglašeno, hrvatske tvrtke više pozornosti trebale posvetiti svojim klijentima i razumijevanju njihovih potreba kao i proširiti spektar svojih proizvoda kako bi mogle bolje konkurirati na regionalnim tržištima. Konkurentnost hrvatskih tvrtki, rečeno je, potrebno je graditi na fleksibilnosti proizvodnje i na učinkovitosti proizvodnih procesa, što se može postići upotrebom modernih metoda i tehnika proizvodnje te potporom informatičke tehnologije kao i razvojem i edukacijom ljudskih resursa. Namjera istraživanja, istaknuli su predstavnici tvrtke Deloite & Touche, bila je istražiti performanse hrvatskih proizvodnih tvrtki i pružiti poslovnoj javnosti i menadžerima ocjenu performansi njihovih tvrtki prema regionalnoj i budućoj konkurenciji. Istraživanjem su se pokušali dati odgovori i pitanja o akcijama i budućim koracima koje bi hrvatske proizvođačke tvrtke trebale poduzeti. U istraživanju su sudjelovale proizvodne tvrtke iz Hrvatske i zemalja srednje Europe, koje su kandidati za pristup u članstvo EU. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙