FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U HGK STRUČNI SKUP "SMJERNICE RAZVOJA MALOPRODAJE U HRVATSKOJ"

ZAGREB, 22. studenoga (Hina) - Za razvoj trgovine potrebno je precizno regulirati uvjete za njezino obavljanje, moraju se osnažiti propisi koji se odnose na zaštitu potrošača, na uvjete koji se odnose na obavljanje trgovine osjetljivim proizvodima te na fer tržišnu utakmicu.
ZAGREB, 22. studenoga (Hina) - Za razvoj trgovine potrebno je precizno regulirati uvjete za njezino obavljanje, moraju se osnažiti propisi koji se odnose na zaštitu potrošača, na uvjete koji se odnose na obavljanje trgovine osjetljivim proizvodima te na fer tržišnu utakmicu.#L# U tom smislu, hrvatska Vlada raspravlja o donošenju novog zakona o zaštiti potrošača, a u pripremi su i izmjene Zakona o trgovini. Sve su to djelatnosti kojima se nastoje poboljšati uvjeti u trgovini te ih učiniti transparentnim. Istaknuo je to ministar gospodarstva Ljubo Jurčić na današnjem stručnom skupu trgovaca "Magros 2002" o "Smjernicama razvoja maloprodaje u Hrvatskoj" u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK). Pomoćnica ministra gospodarstva Olgica Spevec kazala je kako je nužno stvoriti efikasnu trgovinu u Hrvatskoj, takvu koja će zadovoljiti potrebe hrvatskog potrošača kako ne bi išao u kupovinu izvan granica. Dodala je kako je za razvoj trgovine značajno njeno povezivanje ili suradnja s proizvodnjom. Trgovina je u Hrvatskoj jedna od rijetkih djelatnosti, kazala je Spevec, koja bilježi rast zaposlenih. Naime, podaci za prvih šest mjeseci pokazuju kako je u trgovini broj zaposlenih premašio 200 tisuća, što je porast od 13,5 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Za gotovo isti postotak, gledano kroz osam mjeseci ove godine u usporedbi s istim lanjskim razdobljem, zabilježeno je povećanje prometa. Primjetan je također i porast broja prodavaonica kod pravnih osoba, a i u obrtništvu. Hrvatska trgovina, mišljenja je Spevec, najbrže je reagirala na promjene koje su došle otvaranjem Hrvatske prema svijetu, članstvom u Svjetskoj trgovinskoj organizaciji (WTO) te nakon sklapanja ugovora o slobodnoj trgovini i posebice Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju Hrvatske Europskoj uniji (EU). Trgovina je danas pokretač nove proizvodnje, promotor gospodarske aktivnosti i novog zapošljavanja te postaje djelatnost koja ima sve važniji udio u ukupnom bruto domaćem proizvodu, čulo se na skupu. Ravnatelj Udruge poslodavaca trgovine pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca (HUP) Stipan Bilić kazao je kako je odsustvo nacionalne strategije razvoja maloprodaje stvorilo uvjete i otvorilo prostor za ulazak multinacionalnih trgovačkih lanaca koji imaju trend ekspanzije pa naša maloprodaja osigurava prostor za ekspanziju na našem tržištu. Stoga je važno, napomenuo je Bilić, donošenje državne politike za trgovinu kao gospodarsku djelatnost, kako bi svi sudionici i poslodavci imali uporište i znali državno opredjeljenje koje je oslonac kod donošenja poslovnih i razvojnih odluka. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙