FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

U HOK-U 3. SUSRET TRGOVACA

ZAGREB, 7. studenoga (Hina) - Domaća trgovina iscrpljena je desetogodišnjim shopingom u inozemstvu a potom dolaskom velikih trgovačkih lanaca, mali trgovci u odnosu na velike suočeni su s različitim tretmanom kod dobavljača, a čak 57 posto naselja u Hrvatskoj, odnosno njih 3.800 nema nikakvu trgovinu.
ZAGREB, 7. studenoga (Hina) - Domaća trgovina iscrpljena je desetogodišnjim shopingom u inozemstvu a potom dolaskom velikih trgovačkih lanaca, mali trgovci u odnosu na velike suočeni su s različitim tretmanom kod dobavljača, a čak 57 posto naselja u Hrvatskoj, odnosno njih 3.800 nema nikakvu trgovinu.#L# Istaknuo je to predsjednik Ceha trgovine Hrvatske obrtničke komore (HOK) Boris Vukelić na današnjem 3. Susretu trgovaca HOK-a, dodavši, kako u trenutku kada se veliki trgovački lanci šire ponajviše u centrima gdje su kupci bolje platežne moći, mali trgovci sustavno gube konkurentsku borbu. Stoga se postavlja pitanje je li kapital stranih trgovačkih lanaca uložen u trgovinu produktivan, odnosno potiče li zapošljavanje i domaće proizvode, ili je pak špekulativan u smjeru zgrtanja vlastitog profita, kazao je Vukelić. Prema njegovim riječima, upravo je današnji skup izuzetna prilika da se ukaže na probleme koji muče male trgovce te ponude rješenja i pokuša pronaći perspektiva za izlaz iz trenutačne situacije. Problemi malih trgovaca u današnjem tržišnom okruženju, posebice zakonska regulativa, radno vrijeme u trgovini na malo, porezna problematika, financijski nadzor, siva ekonomija te zaštita trgovaca-obrtnika u sve izraženijoj konkurenciji velikih trgovačkih lanaca, samo su neke od tema današnjeg skupa. U sklopu Susreta trgovaca predstavljeno je i istraživanje GfK - Centra za istraživanje tržišta o kupovnim navikama potrošača. Rezultati pokazuju kako potrošači više kupuju u supermarketima i hipermarketima za razliku od malih trgovina. Također primjetan je pad kupovine preko granice sa 32 na šest posto. Na izbor tgovine sve veći utjecaj ima širina asortimana, a potrošači sve više teže negotovinskim sredstvima plaćanja. (Hina) tp ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙