ZAGREB, 15. studenoga (Hina) - Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED) organizator je stručnog skupa "Marketing u agrobiznisu Republike Hrvatske", koje uz pokroviteljstvo Ministarstva poljoprivrede i šumarstva te Zagrebačke županije
održano danas u Zagrebu.
ZAGREB, 15. studenoga (Hina) - Hrvatsko agroekonomsko društvo
(HAED) organizator je stručnog skupa "Marketing u agrobiznisu
Republike Hrvatske", koje uz pokroviteljstvo Ministarstva
poljoprivrede i šumarstva te Zagrebačke županije održano danas u
Zagrebu.#L#
Cilj skupa bio je dati presjek marketinških projekata i
istraživanja u agrobiznisu, posebno kroz primjere iz prakse, i to
iz svih segmenata te djelatnosti.
Također, uspješnim primjerima iz prakse željelo se ukazati na
značaj promotivnih, odnosno marketinških akcija u tom segmentu,
rekao je predsjednik HAED-a Damir Kovačić.
Rad skupa obuhvatio je konkretne marketinške akcije od proizvodnje
sirovine ili tzv. input industrije, poput predstavljanja
promotivnih aktivnosti za BC hibrid kukuruza zagrebačkog BC
Instituta, preko marketinga samih proizvoda (mliječnih proizvoda
Lure te duhanskih proizvoda TDR-a), do zajedničkog marketinga
poljoprivrednih proizvoda Zagrebačke županije.
Osim hrvatskih, u radu ovog skupa sudjelovali su i slovenski i
bosanskohercegovački stručnjaci na promociji poljoprivrednih i
prehrambenih proizvoda, a skup završava stručnim posjetom
Plešivičkoj vinskoj cesti, kao primjeru marketinški dobro
obrađenog agroprojekta.
(Hina) rub ds