FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ODRŽAN STRUČNI SKUP O MARKETINGU U AGROBIZNISU

ZAGREB, 15. studenoga (Hina) - Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED) organizator je stručnog skupa "Marketing u agrobiznisu Republike Hrvatske", koje uz pokroviteljstvo Ministarstva poljoprivrede i šumarstva te Zagrebačke županije održano danas u Zagrebu.
ZAGREB, 15. studenoga (Hina) - Hrvatsko agroekonomsko društvo (HAED) organizator je stručnog skupa "Marketing u agrobiznisu Republike Hrvatske", koje uz pokroviteljstvo Ministarstva poljoprivrede i šumarstva te Zagrebačke županije održano danas u Zagrebu.#L# Cilj skupa bio je dati presjek marketinških projekata i istraživanja u agrobiznisu, posebno kroz primjere iz prakse, i to iz svih segmenata te djelatnosti. Također, uspješnim primjerima iz prakse željelo se ukazati na značaj promotivnih, odnosno marketinških akcija u tom segmentu, rekao je predsjednik HAED-a Damir Kovačić. Rad skupa obuhvatio je konkretne marketinške akcije od proizvodnje sirovine ili tzv. input industrije, poput predstavljanja promotivnih aktivnosti za BC hibrid kukuruza zagrebačkog BC Instituta, preko marketinga samih proizvoda (mliječnih proizvoda Lure te duhanskih proizvoda TDR-a), do zajedničkog marketinga poljoprivrednih proizvoda Zagrebačke županije. Osim hrvatskih, u radu ovog skupa sudjelovali su i slovenski i bosanskohercegovački stručnjaci na promociji poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, a skup završava stručnim posjetom Plešivičkoj vinskoj cesti, kao primjeru marketinški dobro obrađenog agroprojekta. (Hina) rub ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙