FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

UHPA: OVE JESENI 50 POSTO VEĆE ZANIMANJE HRVATSKIH GRAĐANA ZA ZIMSKI ODMOR

ZAGREB, 19. studenoga (Hina) - Hrvatske putničke agencije, nakon dobre ovogodišnje ljetne turističke sezone u kojoj su ostvarile i do 15 posto veći financijski promet nego lani, tijekom ove jeseni bilježe i do 50 postotni porast prodaje zimskih aranžmana u odnosu na prošlu jesen.
ZAGREB, 19. studenoga (Hina) - Hrvatske putničke agencije, nakon dobre ovogodišnje ljetne turističke sezone u kojoj su ostvarile i do 15 posto veći financijski promet nego lani, tijekom ove jeseni bilježe i do 50 postotni porast prodaje zimskih aranžmana u odnosu na prošlu jesen.#L# Po procjenama iznesenim na današnjoj konferenciji za novinare Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA), koja ima 166 članica, očekuje se da će na godišnjoj razini ukupan broj skijaških noćenja biti 10 do 15 posto veći nego lani. U UHPA-i procjenjuju da će hrvatski skijaši za zimovanje u sezoni 2002/2003 potrošiti oko 50 milijuna eura. Predsjednik UHPA-e Ivan Pukšar veliki ovojesenski porast zanimanja hrvatskih građana za skijanje i zimski odmor u inozemnim destinacijama pojašnjava većim interesom skijaša za odmor preko agencija što im je sigurnije i pouzdanije nego kada putuju individualno. Pri tome, Pukšar napominje da je posebno veliki porast za organizirano zimovanje iz Istre, sa Kvarnera i Dalmacije čemu su, kako tumači, pogodovali i dobri financijski rezultati ostvareni tijekom ljeta na Jadranu. Uz to, u većini austrijskih, talijanskih, slovenskih i francuskih ski destinacija, kamo najviše putuju hrvatski građani, nije bilo dizanja cijena nego su kod nekih i niže nego lani, što također može biti razlogom većeg zanimanja. Zime 2001/2002 iz Hrvatske je na skijanje u inozemstvo putovalo od 180 do 200 tisuća osoba, od kojih je 30 tisuća koristilo agencijske aranžmane. Direktorica UHPA-e Maja Stanić na današnjoj je konferenciji predstavila i novi UHPA agencijski priručnik za 2003., u kojemu se uz detaljan popis i kontakt adrese svih 166 članica UHPA-e daje i sažetak propisa koji se primjenjuju u agencijskom poslovanju domaćih i inozemnih agencija koje posluju u Hrvatskoj. Priručnik je tiskan na engleskom jeziku, u 15 tisuća primjeraka, a distribuirat će se na svim međunarodnim turističkim sajmovima gdje nastupa Hrvatska kao i na stručnim seminarima i kongresima u Hrvatskoj i svijetu. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙