ZAGREB, 7. studenoga (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) idućeg će tjedna predstaviti hrvatsku turističku ponudu na jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova/burzi 23. WTM-u (World Travel Market) koji se od 11. do 14.
studenoga održava u Londonu.
ZAGREB, 7. studenoga (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ)
idućeg će tjedna predstaviti hrvatsku turističku ponudu na jednom
od najvećih svjetskih turističkih sajmova/burzi 23. WTM-u (World
Travel Market) koji se od 11. do 14. studenoga održava u
Londonu.#L#
S obzirom na termin održavanja londonski WTM ujedno otvara i sezonu
međunarodnih turističkih sajmova te je i pokazatelj prvih procjena
iduće turističke sezone.
WTM 2002. je i tim značajniji jer će, kako se očekuje, sumirati
rezultate svjetske turističke industrije u proteklih godinu dana
koja je, zbog terorističkih napada u svijetu, poplava i gospodarske
recesije u Europi, ocijenjena najtežom godinom u povijesti
industrije putovanja.
Ovogodišnji izložbeni prostor WTM-a povećan je 10 posto u odnosu na
prošlu godine, sajam je preseljen i u novi, veći prostor, a na
ukupnih 36.210 četvornih metara svoje će turističke potencijale
predstaviti više od pet tisuća izlagača iz 180 zemalja svijeta,
među kojima i Hrvatska.
Izlagači su iz svih segmenata turističkog gospodarstva, od
putničkih agencija, touroperatera, hotelskih kuća do avio
kompanija i pratećih djelatnosti. WTM je poslovni sajam ("trade
only"), na kojem su prva dva dana rezervirana za poslovne
razgovore, sklapanje ugovora te susrete turističkih ministara,
direktora i managera, dok je zadnja dva dana sajam otvoren za ostale
poslovne posjetitelje iz turističke branše.
HTZ ove godine na WTM-u nastupa na štandu od 306 četvornih metara,
na kojemu će se uz poslovne razgovore sa britanskim
touroperaterima, svakodnevno odvijati i eno-gastronomske
prezentacije. U sklopu nastupa Hrvatske na WTM-u, 12. studenoga,
predviđena je i press konferencija ministrice turizma Pave Župan
Rusković, najavili su iz HTZ-a.
(Hina) tam ds