ZAGREB, 16. studenoga (Hina) - Petodnevni Međunarodni sajam knjiga i učila "Interliber-Educa", koji je večeras zatvoren u Paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma, imao je oko 40 posto više posjetitelja i 20 do 30 posto veću prodaju nego
lani, procjenjuju organizatori.
ZAGREB, 16. studenoga (Hina) - Petodnevni Međunarodni sajam knjiga
i učila "Interliber-Educa", koji je večeras zatvoren u Paviljonu 5
Zagrebačkog velesajma, imao je oko 40 posto više posjetitelja i 20
do 30 posto veću prodaju nego lani, procjenjuju organizatori.#L#
"Procjenjuje se da je "Interliber" posjetilo više od 50 tisuća
ljudi, što je oko 40 posto više nego prošle godine", rekao je Zdenko
Ljevak, predsjednik Zajednice nakladnika i knjižara, u suradnji s
kojom je organiziran ovogodišnji - 25. sajam knjiga.
Zdenko Ljevak je kazao kako se, s obzirom na besplatan ulaz, ne može
točno reći koliko je bilo posjetitelja, no 50.000 prodanih ulaznica
za "Info" i "Intergrafiku" i svakodnevna gužva među štandovima koja
je kulminirala jutros kada se na ulaz čekalo i do 10 minuta,
svjedoče o znatno većem broju posjetitelja.
Iako se još ne zna kolika je dobit od prodanih knjiga, nakladnici
neslužbeno govore o povećanju od 20 do 30 posto u odnosu prema
prošloj godini, a neki i o dvostruko većoj dobiti.
Nakladnici su iznenađeni i vrlo zadovoljni brojem posjetitelja i
prodajom, istaknuo je Ljevak, dodajući da je na Sajmu bilo i do 90
posto jeftinijih knjiga nego inače. U prosjeku popust je bio između
30 i 70 posto. Rekao je da je ove godine "Interliber" ponudio oko
2700 novih naslova i više od 200.000 knjiga.
Ipak, posjetom i prodajom nisu zadovoljni nakladnici koji su, po
istoj najamnoj cijeni, bili smješteni na galeriji Paviljona
(primjerice Fraktura i DHK) jer je, kako su ustvrdili, galerija
posjetiteljima bila "izvan ruke".
Nakladnici smješteni na galeriju s pravom su nezadovoljni,
naglasio je Zdenko Ljevak, dodajući da bi se iduće godine
"Interliber" trebao održati na dvostruko većoj površini i na samo
jednoj razini.
Na 7500 četvornih metara sudjelovao je 141 izlagač, što je oko 20
posto više nego prošle godine. Uz prodajni i izložbeni dio, na
"Interliberu" su se održali mnogobrojni susreti s piscima i
promocije knjiga, od klasika svjetske književnosti do kuharica.
Priznanje za dizajn dobila je zagrebačka nakladnička kuća AGM (za
"voćni štand"), a priznanja za visoku razinu ukupnog nastupa
Algoritam, Nakladni zavod "Globus", Golden marketing, Naklada
"Ljevak", Školska knjiga i Znanje.
(Hina) ag sp