FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AKADEMIK PAAR O SUVREMENIM TRENDOVIMA NASTAVE PRIRODOSLOVLJA U ŠKOLI

ZAGREB, 12. studenoga (Hina) - Osnovna zadaća nastavnika danas jest zainteresirati i oduševiti učenike za stjecanje znanja u prirodoslovnim predmetima, istaknuo je akademik Vladimir Paar u javnome predavanju "Suvremeni trendovi nastave prirodoslovlja u školi" održanome danas u Hrvatskoj akademiji znanosti i umjetnosti (HAZU).
ZAGREB, 12. studenoga (Hina) - Osnovna zadaća nastavnika danas jest zainteresirati i oduševiti učenike za stjecanje znanja u prirodoslovnim predmetima, istaknuo je akademik Vladimir Paar u javnome predavanju "Suvremeni trendovi nastave prirodoslovlja u školi" održanome danas u Hrvatskoj akademiji znanosti i umjetnosti (HAZU).#L# Predavanje je priredio Akademijin Razred za matematičke, fizičke i kemijske znanosti s ciljem da ono bude još jedan prinos HAZU aktualnoj raspravi o reformi obrazovnoga sustava u skladu s načelima bolonjskoga procesa usaglašavanja europskoga visokog školstva. Po riječima akademika Paara, baš je nedostatak zainteresiranosti učenika za nastavu prirodoslovlja to što političari najviše i prigovaraju prosvjetnim vlastima. Jačanje znanstvenoga potencijala učenika prvi je i osnovni suvremeni trend u nastavi prirodoslovlja u školi, istaknuo je Paar, dodajući da se to u razvijenim zemljama svijeta provodi pod geslom - više misliti, a manje računati. Jer, podsjetio je Paar, u posljednjih pet godina udvostručilo se ukupni fond ljudskoga znanja, što pak nameće potrebu da je u nastavi ključna kvaliteta, a ne njezin opseg. Osvrnuvši se na odnos javnosti prema znanju i znanosti, akademik Paar ustvrdio je da hrvatsku javnost treba senzibilizirati za razvoj. To je pak, smatra, i važna zadaća Hrvatske televizije (HRT) koja bi, istaknuo je Paar koji je i član Vijeća HRT-a , trebala senzibilizirati za razvoj, a ne za "crnu kroniku". Nastavnici trebaju poticati i razvoj kreativnosti učenika te nastavi pristupati interdisciplinarno kao i poticati stjecanje i razvoj radnih navika i ekološke svijesti učenika, ne u smislu frazeologije već konkretnih aktivnosti. Interdisciplinarnost je pak nešto što je, istaknuo je Paar njegova osobna opsesija pa se sada, rekao je, kao fizičar intenzivno bavi genetikom. Trebali bismo početi razmišljati s aspekta znanosti i interdisciplinarnosti i pri tomu se, zaključio je akademik Vladimir Paar, sjetiti primjera naših slavnih znanstvenika - Nikole Tesle, Andrije Mohorovičića i Milutina Milankovća kojima su za njihove znanstvene zasluge "pripala" i brda na Mjesecu što je čast koja se rijetko ukazuje čak i nobelovcima. (Hina) ip az

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙