ZAGREB, 7. studenoga (Hina) - Dva promotivna spota o rizicima zaraze HIV virusom zagrebačke reklamne agencije "BBDO Zagreb" do kraja će se ove godine zajedno sa još četiri slična tematska spota prikazivati u programima MTV-ja, u
sklopu njihove globalne kampanje o širenju svijesti o AIDS-u "Staying Alive", izvijestili su iz agencije BBDO.
ZAGREB, 7. studenoga (Hina) - Dva promotivna spota o rizicima
zaraze HIV virusom zagrebačke reklamne agencije "BBDO Zagreb" do
kraja će se ove godine zajedno sa još četiri slična tematska spota
prikazivati u programima MTV-ja, u sklopu njihove globalne
kampanje o širenju svijesti o AIDS-u "Staying Alive", izvijestili
su iz agencije BBDO.#L#
Spotove agencije BBDO MTV je ocijenio "izuzetno uspješnim u
prenošenju poruke o sigurnom seksu", a ujedno su i prvi takve vrste
koje je MTV odabrao iz Hrvatske za svoju kampanju "Staying Alive"
koju provodi od 1998. godine.
Svih šest novih promotivnih spotova u sklopu ovogodišnje kampanje
"Staying Alive" počinju se na MTV-u prikazivati ovoga tjedna, i to u
166 zemalja svijeta, gdje se taj program prikazuje, a predviđa se da
će ih vidjeti više od dvije milijarde ljudi.
Iz BBDO-a napominju da su za tu kampanju MTV-ju predložili 15-ak
kreativnih koncepata, od kojih su četiri prošla završnu provjeru
MTV-ja. Za sada su snimljena dva spota "Safe sex is a must"
("Sigurni seks je obveza") i "Apartment" ("Stan").
(Hina) tam ds