FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SPOTOVI ZAGREBAČKE AGENCIJE BBDO U PROGRAMU MTV-JA

ZAGREB, 7. studenoga (Hina) - Dva promotivna spota o rizicima zaraze HIV virusom zagrebačke reklamne agencije "BBDO Zagreb" do kraja će se ove godine zajedno sa još četiri slična tematska spota prikazivati u programima MTV-ja, u sklopu njihove globalne kampanje o širenju svijesti o AIDS-u "Staying Alive", izvijestili su iz agencije BBDO.
ZAGREB, 7. studenoga (Hina) - Dva promotivna spota o rizicima zaraze HIV virusom zagrebačke reklamne agencije "BBDO Zagreb" do kraja će se ove godine zajedno sa još četiri slična tematska spota prikazivati u programima MTV-ja, u sklopu njihove globalne kampanje o širenju svijesti o AIDS-u "Staying Alive", izvijestili su iz agencije BBDO.#L# Spotove agencije BBDO MTV je ocijenio "izuzetno uspješnim u prenošenju poruke o sigurnom seksu", a ujedno su i prvi takve vrste koje je MTV odabrao iz Hrvatske za svoju kampanju "Staying Alive" koju provodi od 1998. godine. Svih šest novih promotivnih spotova u sklopu ovogodišnje kampanje "Staying Alive" počinju se na MTV-u prikazivati ovoga tjedna, i to u 166 zemalja svijeta, gdje se taj program prikazuje, a predviđa se da će ih vidjeti više od dvije milijarde ljudi. Iz BBDO-a napominju da su za tu kampanju MTV-ju predložili 15-ak kreativnih koncepata, od kojih su četiri prošla završnu provjeru MTV-ja. Za sada su snimljena dva spota "Safe sex is a must" ("Sigurni seks je obveza") i "Apartment" ("Stan"). (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙