FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DODJELOM NAGRADA ZAVRŠEN "FESTO & EVENTUM 2002."

OPATIJA, 26. listopada (Hina) - Deseti festival oglašavanja - Festo 2002., i 2. međunarodni festival event marketinga - Event 2002. završeni su večeras u Opatiji svečanom dodjelom nagrada najboljim marketinškim ostvarenjima.
OPATIJA, 26. listopada (Hina) - Deseti festival oglašavanja - Festo 2002., i 2. međunarodni festival event marketinga - Event 2002. završeni su večeras u Opatiji svečanom dodjelom nagrada najboljim marketinškim ostvarenjima. #L# U natjecateljskom dijelu Festa 2002. prijavljeno je oko 350 radova u 11 kategorija. Zagrebačka agencija Lowe Lintas Digitel dobila je nagradu "Zlatno zvono" u pet kategorija - za najbolji televizijski spot pod naslovom "Blamaža"; za seriju televizijskih spotova "Ćirohito, sabljetina, vrlina, metak"; za najbolji novinski oglas pod naslovom "Lovac u mutnom"; za vanjski oglas; te za cjelovitu kampanju pod naslovom "Od sumraka do zore". Nagradu "Zlatna zvona" za seriju radijskih spotova, pod naslovom "Bruh-ship", te za najbolji radijski spot, pod naslovom "Plodovi paneli - Afganistan", dobio je Radio 101 iz Zagreba. Za seriju novinskih oglasa, pod nazivom "Dajmo da čuju", "Zlatno zvono" dobili su dizajnerski par "Bruketa & Žinić" i zagrebačka agencija "Premisa". "Zlatno zvono" za seriju vanjskih oglasa "Jana - izvor snova" dobila je agencija BBDO Zagreb, a za najbolje sredstvo izravnog komuniciranja na ambalaži, pod naslovom "Vinoteka Bornstein", Studio Dogan i BBDO Zagreb. Agencija Invent Multimedia Studio dobila je "Zlatno zvono" za najbolji interaktivni medij na CD-u i web stranici, pod naslovom "Ulola". "Grand prix" nagrada Festa 2002. dodijeljena je agenciji Lowe Lintas Digitel za televizijski spot pod naslovom "Blamaža", a ista je agencija proglašena i "Agencijom godine". Nagrada "Malo zvono" dodijeljena je 40-orici natjecatelja. Autorska priznanja uručena su Martinu Topiću, Saši Šekoranji, Luki Zimi, Velimiru Domitroviću - Domusu, Nini Šoliću i Veni Jemeršiću. Na trodnevnom festivalu oglašavanja, Festo 2002., sudjelovalo je nekoliko stotina domaćih i inozemnih stručnjaka za tržišno komuniciranje iz markentinških agencija, medijskih kuća, trgovačkih društava i oglašivača. Tijekom festivala održani su i okrugli stolovi o političkom, financijskom i sportskom marketingu, te o kreativnosti u oglašavanju. Na njima se razgovaralo o načinima vođenja političkih kampanja, predstavljanju bankovnih usluga, ulozi i utjecaju sportskog marketinga te o kreativnom promišljanju u marketingu. U sklopu Festa 2002. danas je, prvi puta kao zasebni festival, održan festival event marketinga - "Eventum 2002.". Tročlani međunarodni žiri ocijenio je prijavljene event marketing projekte u kojima je događanje osnovni element osmišljenoga komuniciranja. U kategoriji event projekti od javnog značaja pobijedio je projekt "Dajmo da čuju", agencije "Premisa". Od komercijalnih event projekata najbolji je "Diners Exclusive", agencije "Momentum" iz Zagreba. Dva posebna priznanja za idejna rješenja event projekata dobili su agencija "Jupiter", za "Modnu predstavu Di Caprio", i ljubljanski Adcompany za event "Mini Launch". (Hina) hšup sp

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙