OPATIJA, 26. listopada (Hina) - Deseti festival oglašavanja - Festo 2002., i 2. međunarodni festival event marketinga - Event 2002. završeni su večeras u Opatiji svečanom dodjelom nagrada najboljim marketinškim ostvarenjima.
OPATIJA, 26. listopada (Hina) - Deseti festival oglašavanja - Festo
2002., i 2. međunarodni festival event marketinga - Event 2002.
završeni su večeras u Opatiji svečanom dodjelom nagrada najboljim
marketinškim ostvarenjima. #L#
U natjecateljskom dijelu Festa 2002. prijavljeno je oko 350 radova
u 11 kategorija.
Zagrebačka agencija Lowe Lintas Digitel dobila je nagradu "Zlatno
zvono" u pet kategorija - za najbolji televizijski spot pod
naslovom "Blamaža"; za seriju televizijskih spotova "Ćirohito,
sabljetina, vrlina, metak"; za najbolji novinski oglas pod
naslovom "Lovac u mutnom"; za vanjski oglas; te za cjelovitu
kampanju pod naslovom "Od sumraka do zore".
Nagradu "Zlatna zvona" za seriju radijskih spotova, pod naslovom
"Bruh-ship", te za najbolji radijski spot, pod naslovom "Plodovi
paneli - Afganistan", dobio je Radio 101 iz Zagreba.
Za seriju novinskih oglasa, pod nazivom "Dajmo da čuju", "Zlatno
zvono" dobili su dizajnerski par "Bruketa & Žinić" i zagrebačka
agencija "Premisa".
"Zlatno zvono" za seriju vanjskih oglasa "Jana - izvor snova"
dobila je agencija BBDO Zagreb, a za najbolje sredstvo izravnog
komuniciranja na ambalaži, pod naslovom "Vinoteka Bornstein",
Studio Dogan i BBDO Zagreb.
Agencija Invent Multimedia Studio dobila je "Zlatno zvono" za
najbolji interaktivni medij na CD-u i web stranici, pod naslovom
"Ulola".
"Grand prix" nagrada Festa 2002. dodijeljena je agenciji Lowe
Lintas Digitel za televizijski spot pod naslovom "Blamaža", a ista
je agencija proglašena i "Agencijom godine".
Nagrada "Malo zvono" dodijeljena je 40-orici natjecatelja.
Autorska priznanja uručena su Martinu Topiću, Saši Šekoranji, Luki
Zimi, Velimiru Domitroviću - Domusu, Nini Šoliću i Veni Jemeršiću.
Na trodnevnom festivalu oglašavanja, Festo 2002., sudjelovalo je
nekoliko stotina domaćih i inozemnih stručnjaka za tržišno
komuniciranje iz markentinških agencija, medijskih kuća,
trgovačkih društava i oglašivača.
Tijekom festivala održani su i okrugli stolovi o političkom,
financijskom i sportskom marketingu, te o kreativnosti u
oglašavanju. Na njima se razgovaralo o načinima vođenja političkih
kampanja, predstavljanju bankovnih usluga, ulozi i utjecaju
sportskog marketinga te o kreativnom promišljanju u marketingu.
U sklopu Festa 2002. danas je, prvi puta kao zasebni festival,
održan festival event marketinga - "Eventum 2002.".
Tročlani međunarodni žiri ocijenio je prijavljene event marketing
projekte u kojima je događanje osnovni element osmišljenoga
komuniciranja.
U kategoriji event projekti od javnog značaja pobijedio je projekt
"Dajmo da čuju", agencije "Premisa".
Od komercijalnih event projekata najbolji je "Diners Exclusive",
agencije "Momentum" iz Zagreba.
Dva posebna priznanja za idejna rješenja event projekata dobili su
agencija "Jupiter", za "Modnu predstavu Di Caprio", i ljubljanski
Adcompany za event "Mini Launch".
(Hina) hšup sp