FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

10. FESTO 2002. I 2. EVENTUM 2002. U OPATIJI OD 23. DO 26. LISTOPADA

ZAGREB, 23. rujna (Hina) - Ovogodišnji, 10. festival oglašavanja i marketinške struke FESTO 2002. održat će se od 23. do 26. listopada u Opatiji, a prvi puta kao zaseban festival, 26. listopada održat će se i 2. međunarodni festival event marketinga EVENTUM 2002. (natjecanje promotivnih projekata koji sadrže događanje kao temeljni dio osmišljenog komuniciranja).
ZAGREB, 23. rujna (Hina) - Ovogodišnji, 10. festival oglašavanja i marketinške struke FESTO 2002. održat će se od 23. do 26. listopada u Opatiji, a prvi puta kao zaseban festival, 26. listopada održat će se i 2. međunarodni festival event marketinga EVENTUM 2002. (natjecanje promotivnih projekata koji sadrže događanje kao temeljni dio osmišljenog komuniciranja).#L# Oba će festivala, kako su na današnjoj konferenciji za novinare najavili predstavnici organizatora Hrvatskog oglasnog zbora, okupiti oko tisuću hrvatskih i inozemnih stručnjaka iz raznih marketinških agencija, medijskih kuća, oglašivača, odnosa s javnošću i srodnih djelatnosti. Direktor FESTO-a 2002. Edvin Jurin kazao je da će se uz natjecateljski dio festivala, za kojeg je ove godine prijavljeno oko 400 marketinških ostvarenja, održati i stručni okrugli stolovi na kojima će se raspravljati o četiri tematske cjeline - političkom, financijskom i sportskom marketingu te kreativnosti u oglašavanju. U sklopu festivala EVENTUM 2002., za kojeg je predsjednik Hrvatskog oglasnog zbora Ivica Vidović napomenuo da sve više prerasta hrvatske okvire, međunarodni žiri ocijenit će prijavljene marketinške projekte vezane uz događanja, a nastale u razdoblju od 1. listopada 2001. do 30. rujna 2002. godine. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙