ZAGREB, 23. rujna (Hina) - Ovogodišnji, 10. festival oglašavanja i marketinške struke FESTO 2002. održat će se od 23. do 26. listopada u Opatiji, a prvi puta kao zaseban festival, 26. listopada održat će se i 2. međunarodni festival
event marketinga EVENTUM 2002. (natjecanje promotivnih projekata koji sadrže događanje kao temeljni dio osmišljenog komuniciranja).
ZAGREB, 23. rujna (Hina) - Ovogodišnji, 10. festival oglašavanja i
marketinške struke FESTO 2002. održat će se od 23. do 26. listopada
u Opatiji, a prvi puta kao zaseban festival, 26. listopada održat će
se i 2. međunarodni festival event marketinga EVENTUM 2002.
(natjecanje promotivnih projekata koji sadrže događanje kao
temeljni dio osmišljenog komuniciranja).#L#
Oba će festivala, kako su na današnjoj konferenciji za novinare
najavili predstavnici organizatora Hrvatskog oglasnog zbora,
okupiti oko tisuću hrvatskih i inozemnih stručnjaka iz raznih
marketinških agencija, medijskih kuća, oglašivača, odnosa s
javnošću i srodnih djelatnosti.
Direktor FESTO-a 2002. Edvin Jurin kazao je da će se uz
natjecateljski dio festivala, za kojeg je ove godine prijavljeno
oko 400 marketinških ostvarenja, održati i stručni okrugli stolovi
na kojima će se raspravljati o četiri tematske cjeline -
političkom, financijskom i sportskom marketingu te kreativnosti u
oglašavanju.
U sklopu festivala EVENTUM 2002., za kojeg je predsjednik Hrvatskog
oglasnog zbora Ivica Vidović napomenuo da sve više prerasta
hrvatske okvire, međunarodni žiri ocijenit će prijavljene
marketinške projekte vezane uz događanja, a nastale u razdoblju od
1. listopada 2001. do 30. rujna 2002. godine.
(Hina) tam ds