FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OKRUGLI STOL O EKOLOŠKOJ PROIZVODNJI I PLASMANU TIH PROIZVODA

ZAGREB, 20. rujna (Hina) - Osnovna načela stočarske i biljne proizvodnje u ekološkoj poljoprivredi, organizacija eko-poljoprivrede kroz zadruge te marketing i tržište ekološki pripremljenih proizvoda, neke su od tema danas održanog okruglog stola o ekološkim proizvodima, proizvodnji te njihovom plasmanu i marketingu, na JMZV-U.
ZAGREB, 20. rujna (Hina) - Osnovna načela stočarske i biljne proizvodnje u ekološkoj poljoprivredi, organizacija eko- poljoprivrede kroz zadruge te marketing i tržište ekološki pripremljenih proizvoda, neke su od tema danas održanog okruglog stola o ekološkim proizvodima, proizvodnji te njihovom plasmanu i marketingu, na JMZV-U.#L# Marketing eko-ruralnog područja i eko proizvoda nije samo prodaja određenog proizvoda potrošaču i prostora turistima, već je to prije svega upravljanje prostorom, odnosno aktivnostima koje će pomoći u razvoju tog prostora kao i očuvanju njegovih izvornih i ekoloških vrijednosti, rečeno je. Marketing ekoloških proizvoda mora se prije svega temeljiti na osnovnim marketinškim alatima poput kataloga i prospekata, knjiga recepata, nastupima na sajmovima, prezentacijama kompletne ekološke proizvodnje itd. Posebna se, pak, pažnja mora posvetiti kontinuiranom obrazovanju proizvođača i potrošača, ali i voditelja marketinga. Načelnica Odjela za zadrugare pri Ministarstvu za obrt, malo i srednje poduzetništvo Dubravka Bišćan, ističući sve veću važnost ekološke poljoprivrede, poseban naglasak stavlja na Program potpora razvoja ekoloških zadruga. Cilj programa, kazala je Bišćan, je poticanje ekološke proizvodnje u okviru zadružnog oblika organiziranja i to sa ciljem zaštite zdravlja i života ljudi, zaštite prirode i okoliša te zaštite potrošača. (Hina) tp db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙