ZAGREB, 20. rujna (Hina) - Osnovna načela stočarske i biljne proizvodnje u ekološkoj poljoprivredi, organizacija eko-poljoprivrede kroz zadruge te marketing i tržište ekološki pripremljenih proizvoda, neke su od tema danas održanog
okruglog stola o ekološkim proizvodima, proizvodnji te njihovom plasmanu i marketingu, na JMZV-U.
ZAGREB, 20. rujna (Hina) - Osnovna načela stočarske i biljne
proizvodnje u ekološkoj poljoprivredi, organizacija eko-
poljoprivrede kroz zadruge te marketing i tržište ekološki
pripremljenih proizvoda, neke su od tema danas održanog okruglog
stola o ekološkim proizvodima, proizvodnji te njihovom plasmanu i
marketingu, na JMZV-U.#L#
Marketing eko-ruralnog područja i eko proizvoda nije samo prodaja
određenog proizvoda potrošaču i prostora turistima, već je to prije
svega upravljanje prostorom, odnosno aktivnostima koje će pomoći u
razvoju tog prostora kao i očuvanju njegovih izvornih i ekoloških
vrijednosti, rečeno je.
Marketing ekoloških proizvoda mora se prije svega temeljiti na
osnovnim marketinškim alatima poput kataloga i prospekata, knjiga
recepata, nastupima na sajmovima, prezentacijama kompletne
ekološke proizvodnje itd.
Posebna se, pak, pažnja mora posvetiti kontinuiranom obrazovanju
proizvođača i potrošača, ali i voditelja marketinga.
Načelnica Odjela za zadrugare pri Ministarstvu za obrt, malo i
srednje poduzetništvo Dubravka Bišćan, ističući sve veću važnost
ekološke poljoprivrede, poseban naglasak stavlja na Program
potpora razvoja ekoloških zadruga. Cilj programa, kazala je
Bišćan, je poticanje ekološke proizvodnje u okviru zadružnog
oblika organiziranja i to sa ciljem zaštite zdravlja i života
ljudi, zaštite prirode i okoliša te zaštite potrošača.
(Hina) tp db