ZAGREB, 3. rujna (Hina) - GfK - Centar za istraživanje tržišta proveo je istraživanje čitanosti časopisa Croatiabiz, po kojem pojedino izdanje časopisa Croatiabiza pročita 102.300 čitatelja, objavili su iz Croatiabiz-a.
ZAGREB, 3. rujna (Hina) - GfK - Centar za istraživanje tržišta
proveo je istraživanje čitanosti časopisa Croatiabiz, po kojem
pojedino izdanje časopisa Croatiabiza pročita 102.300 čitatelja,
objavili su iz Croatiabiz-a.#L#
Naklada časopisa je 50.000 primjeraka, a časopis se šalje na adrese
25.000 najvećih hrvatskih poduzeća te na imena njihovih vodećih
poslovnih ljudi, tvrde u istoimenoj tvrtki.
Časopis nakon čitanja u prosjeku sačuva 67,4 posto čitatelja, dok u
poduzećima sa preko 50 zaposlenih taj postotak iznosi 74,4 posto.
Prema dobnoj strukturi, najviše čitatelja (32,4 posto) ima između
41 i 50 godina, dok je dobna skupina između 31 i 40 godina u ukupnoj
čitateljskoj publici zastupljena sa 25 posto, pokazuju rezultati
istraživanja.
Inače, časopis je pokrenut krajem prošle godine i proizvod je on-
line poslovnih servisa www.croatiabiz.com. Cilj je časopisa
upoznati vodeće hrvatske gospodarstvenike sa mogućnostima i
načinima unaprjeđivanja poslovanja korištenjem novih
tehnologija, uz obradu tema vezanih uz Internet i novu ekonomiju.
(Hina) pp/tp db