LINZ, 5. kolovoza (Hina/APA) - Ako je suditi prema brojnim pritužbama i žalbama, veliki broj Austrijanaca vraća se s dopusta frustriran i nezadovoljan kvalitetom usluga.
LINZ, 5. kolovoza (Hina/APA) - Ako je suditi prema brojnim
pritužbama i žalbama, veliki broj Austrijanaca vraća se s dopusta
frustriran i nezadovoljan kvalitetom usluga.#L#
Od početka godine do sada samo u Gornjoj Austriji na adrese
potrošačkih savjetništava pristiglo je 1.068 upita i žalbi vezanih
za nezadovoljstvo uvjetima na dopustu.
Ove su godine osobito česte žalbe zbog promjena mjesta polijetanja.
Zrakoplovne su kompanije naknadno otkazivale brojne letove, a
organizatori putovanja svaljivali troškove za dulja putovanja do
odredišta na leđa potrošača.
Putnici su se žalili i na štošta drugo: buku u mjestu boravka na
odmoru, manjkavu opremu u hotelima i probleme higijene, te time
uzrokovane bolesti želuca i crijeva. Mnogo žalbi ima i na takozvana
?besplatna putovanja", koja sudionicima ipak donose troškove.
Budući da organizatori ?krajnje nevoljko" reagiraju na žalbe
potrošača, Radnička komora gornje Austrije podnijela je više
tužbi, a putnicima savjetuje da probleme nastale u mjestu boravka
odmah reklamiraju.
(Hina) jb il