LJUBLJANA, 10. lipnja (Hina) - Sponzori slovenske nogometne reprezentacije razočarani su neuspjehom izabrane vrste na svjetskom prvenstvu iako o tome ne žele davati izjave, tvrdi Gospodarski vestnik, glasilo slovenske gospodarske
komore.
LJUBLJANA, 10. lipnja (Hina) - Sponzori slovenske nogometne
reprezentacije razočarani su neuspjehom izabrane vrste na
svjetskom prvenstvu iako o tome ne žele davati izjave, tvrdi
Gospodarski vestnik, glasilo slovenske gospodarske komore.#L#
"Sponzoriramo reprezentaciju od samog početka, pa ćemo to činiti i
dalje, no u ovom trenutku ne možemo komentirati kakav će učinak na
to imati Zahovičev odlazak iz ekipe", izjavila je predstavnica
Simobila, telefonskog operatera koji je pokrovitelj
reprezentacije u "poolu" koji vodi generalni pokrovitelj,
ljubljanska pivovara Union.
No, učinak svađa u reprezentaciji koji su rezultirali Zahovičevim
prijevremenim odlaskom s prvenstva na buduće financiranje
nogometaša otvoreno komentira Tone Hrovatič, prvi slovenski
menadžer s licencom FIFA-e:
"Za sponzore je ovo katastrofa i da su znali što će se događati, ne
bi se odlučili za suradnju. Što sada znači veliki reklamni plakat s
Katancem, osim što govori da mu je selektoru ime Srečko. Mislim da
će sponzori pričekati kraj prvenstva, a onda reagirati svaki na
svoj način. Neki će možda će tražiti i povrat uloženog novca jer je u
ugovoru vjerojatno klauzula da reprezentacija mora nastupati u
kompletnom sastavu", izjavio je Hrovatič koji ne krije da je u
sukobu Katanca i nogometnog saveza sa golgeterom reprezentacije na
Zahovičevoj strani, no dodaje: "Sve je završilo katastrofom, a
ogorčen sam jer se je i prije znalo da 'Zaho' neće dočekati kraj
utakmice sa Španjolskom".
Sponzori koji su u televizijskim reklamama za svoje proizvode u
prvi plan stavili poruke "Slovenija ima kolektivni duh" i "Svi za
jednoga - jedan za sve" u međuvremenu povlače svoje skupe poruke iz
udarnih večernjih termina, ali se spot u kojemu Zahovič promovira
prodaju osvježavajućeg napitka (Cockta), kreme za mazanje (Viki) i
pečenih krumpirića (Grizli) i dalje vrti, no pitanje je s kakvim
efektom. "Marketinški stručnjaci oduvijek upozoravaju da su
ugovori sa sportskim zvijezdama opasni za zdravlje proizvoda koje
reklamiraju", dodaje Gospodarski vestnik.
(Hina) fl rš