FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SP: SPONZORI SLOVENSKE REPREZENTACIJE RAZOČARANI

LJUBLJANA, 10. lipnja (Hina) - Sponzori slovenske nogometne reprezentacije razočarani su neuspjehom izabrane vrste na svjetskom prvenstvu iako o tome ne žele davati izjave, tvrdi Gospodarski vestnik, glasilo slovenske gospodarske komore.
LJUBLJANA, 10. lipnja (Hina) - Sponzori slovenske nogometne reprezentacije razočarani su neuspjehom izabrane vrste na svjetskom prvenstvu iako o tome ne žele davati izjave, tvrdi Gospodarski vestnik, glasilo slovenske gospodarske komore.#L# "Sponzoriramo reprezentaciju od samog početka, pa ćemo to činiti i dalje, no u ovom trenutku ne možemo komentirati kakav će učinak na to imati Zahovičev odlazak iz ekipe", izjavila je predstavnica Simobila, telefonskog operatera koji je pokrovitelj reprezentacije u "poolu" koji vodi generalni pokrovitelj, ljubljanska pivovara Union. No, učinak svađa u reprezentaciji koji su rezultirali Zahovičevim prijevremenim odlaskom s prvenstva na buduće financiranje nogometaša otvoreno komentira Tone Hrovatič, prvi slovenski menadžer s licencom FIFA-e: "Za sponzore je ovo katastrofa i da su znali što će se događati, ne bi se odlučili za suradnju. Što sada znači veliki reklamni plakat s Katancem, osim što govori da mu je selektoru ime Srečko. Mislim da će sponzori pričekati kraj prvenstva, a onda reagirati svaki na svoj način. Neki će možda će tražiti i povrat uloženog novca jer je u ugovoru vjerojatno klauzula da reprezentacija mora nastupati u kompletnom sastavu", izjavio je Hrovatič koji ne krije da je u sukobu Katanca i nogometnog saveza sa golgeterom reprezentacije na Zahovičevoj strani, no dodaje: "Sve je završilo katastrofom, a ogorčen sam jer se je i prije znalo da 'Zaho' neće dočekati kraj utakmice sa Španjolskom". Sponzori koji su u televizijskim reklamama za svoje proizvode u prvi plan stavili poruke "Slovenija ima kolektivni duh" i "Svi za jednoga - jedan za sve" u međuvremenu povlače svoje skupe poruke iz udarnih večernjih termina, ali se spot u kojemu Zahovič promovira prodaju osvježavajućeg napitka (Cockta), kreme za mazanje (Viki) i pečenih krumpirića (Grizli) i dalje vrti, no pitanje je s kakvim efektom. "Marketinški stručnjaci oduvijek upozoravaju da su ugovori sa sportskim zvijezdama opasni za zdravlje proizvoda koje reklamiraju", dodaje Gospodarski vestnik. (Hina) fl rš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙